我今日係新屋--牛頭角呀!
係依度勁悶,
部電腦又out爆喎!
Windows ME咋!
而且又慢喎!
屋企仲有homework未做喎,
真係想返返屋企T3T
可憐的我啊!嗚嗚...
今日同fd去左香港仔行街呀!
諗住揀左3,,年30晚去買~~~
途中買左D野,,
買到本來$70剩番$22,,
番到屋企之後比人鬧......
撞到"旦旦"(我個fd),.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.