今日無咩牙!!個MissLee係到痴左線囉= =
我做錯左111111111條數禁就罰收皮啦MissLee
上音樂音傻婆丁痴左線狂打人好痛囉 吾該!!
牙思同我係受害者><''
痛死我啦!!!
今次家長日吾知邊個XX告我同牙思,傻婆丁囉
牙思比人告話玩電腦係到左住人.......0nX
傻婆丁比人屈話佢搞到人地成績退步0晒咀......下.....
我比人話同人傾電話囉係D人打比我炸碼.....??!
XX小朋友PLZ:還錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢!!!
下面幅相好得意牙xdd↓