joyceyick113
暱稱: 期待.遇上真愛
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-07-16
basketball team
中學
絕交
Don't Forget Me!!!
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
香蕉頻道
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


Don't Forget Me!!! 分類: 未分類

香𡷊竟然收左我

真係好無奈囉…

我真係唔可以冇左班男仔照住(習慣哂...)

今日去左香𡷊道註冊

都唔係好多元小既學生

我真係唔想入香𡷊

但係佢地個球場好大!!!(有3個)

好自然咁流口水...(講笑!but一d都唔好笑)

我好掛住班男子籃球既男仔&女子籃球既女仔

我姑姐話睇埋白約翰收唔收我

先再去香𡷊買校服

其實D校服都ok

學費又唔係好貴

讀香𡷊都好既

但係冇左班男仔照住

好冇安全感

Forever Friend






訪客留言 (返回 joyceyick113 的日誌)


路人丁 於 2007-07-14 11:29 AM 發表:
我係死賤種呀'
咁又點]
我點賤都賤唔過你}
死賤精\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人丙 於 2007-07-13 12:27 PM 發表:
易屎琳,你唔好以為有班男仔幫你就可以越尼越賤
咁本我除咗D男仔之外
全部女仔都好憎你
唔該你自我翻醒吓啦
賤精!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好向道改個名喎
我有冇班男仔幫我
都係咁
我點賤法呀
邊個話"全部"女仔都"好憎我"
唔通哥斯拉同黃麗明係男仔呀
好心你讀多幾年書啦
賤得過你咩
死賤種
 
Posted at 2007-07-13 03:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



柑柑 於 2007-07-13 12:16 PM 發表:
佢做過d咩..
佢心知肚明啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我又冇做錯野
點樣"心知肚明"呀
Posted at 2007-07-13 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



柑柑 於 2007-07-13 11:48 AM 發表:
喂!!
關我鬼事牙!!
話比你知牙!!
lee d野刀系你地2個一手搞成咁架!!
我刀吾想架!!
佢點對我地,,
我地米點對番佢囉!
你自己問下佢囉!!
吾系我無啦啦針對佢..
佢冇事我做咩要咁對佢姐..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點對你呀
你講清楚好d喎
講dd野都唔清唔楚
我唔覺得我有乜野問題囉
我對個個人都係咁
你覺得我唔好又點
佢地覺得我好咪得囉
Posted at 2007-07-13 03:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



柑柑 於 2007-07-13 11:37 AM 發表:
咁你e家姐系幫佢啦!!
睇得出啦!
你覺得我衰你可以鬧我架!
我怕咩!
我最吾怕比人鬧..
你咪鬧我囉...
你系要幫佢...
死性不改...
如果你系女仔..
你刀會知道佢sd衰野衰到點...
吾系我吾想原諒佢牙...
你佢囉黎衰姐...
你試下同佢一齊2年...
你會好清楚...
你吾信?
你可以問下6e d人架...
佢地刀知...
系你地2個吾知姐,,
死蠹!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好喇喎
我好唔好第二d人會睇得出
唔洗你向道講3講4
佢地同我一齊讀左3年有多喇
乜都唔知
你先係死蠹啦
死蠹
都on9 9
Posted at 2007-07-13 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



純情〃小明明 於 2007-07-13 09:28 AM 發表:
你都認你係針對佢啦

咁我唔幫佢幫邊個呀

佢係鄭嘉殷黎嫁

佢入左青山一星期

啱啱先出院

再有復發

請打青山熱線:

電話:

病人聯絡主任:2456 7007

查詢電話:2456 7000

義工服務:2466 5958

精神健康熱線:2466 7350

傳真號碼:2455 9330




易貝琳你唔洗理啲八婆講野架

佢成日都係講野唔經大腦

你唔洗咁傷心

呢啲朋友要唔要都冇所謂架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人丁 於 2007-07-13 12:37 AM 發表:
我不嬲都叫佢八婆咖啦=
係你自己唔知炸]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人丁 於 2007-07-13 12:32 AM 發表:
佢之前係MSN到話嘅
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-12 11:53 PM 發表:
小朋友你有讀寫將外嗎a_a!? 人地幾時打過話唔認呢!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



維維 於 2007-07-12 11:51 PM 發表:
小朋友.你幾多年級.男同女都唔識分a_a!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]