| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| Don't Forget Me!!! |
分類: 未分類 |
香𡷊竟然收左我
真係好無奈囉…
我真係唔可以冇左班男仔照住(習慣哂...)
今日去左香𡷊道註冊
都唔係好多元小既學生
我真係唔想入香𡷊
但係佢地個球場好大!!!(有3個)
好自然咁流口水...(講笑!but一d都唔好笑)
我好掛住班男子籃球既男仔&女子籃球既女仔
我姑姐話睇埋白約翰收唔收我
先再去香𡷊買校服
其實D校服都ok既
學費又唔係好貴
讀香𡷊都好既
但係冇左班男仔照住
好冇安全感
Forever Friend
|
|
|
路人丁 於 2007-07-14 11:29 AM 發表:
我係死賤種呀'
咁又點]
我點賤都賤唔過你}
死賤精\
|
|
|
路人丙 於 2007-07-13 12:27 PM 發表:
易屎琳,你唔好以為有班男仔幫你就可以越尼越賤
咁本我除咗D男仔之外
全部女仔都好憎你
唔該你自我翻醒吓啦
賤精!
|
網主回覆
喂
唔好向道改個名喎
我有冇班男仔幫我
都係咁
我點賤法呀
邊個話"全部"女仔都"好憎我"
唔通哥斯拉同黃麗明係男仔呀
好心你讀多幾年書啦
賤得過你咩
死賤種
Posted at 2007-07-13 03:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
柑柑 於 2007-07-13 12:16 PM 發表:
|
網主回覆
我又冇做錯野
點樣"心知肚明"呀 Posted at 2007-07-13 03:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
柑柑 於 2007-07-13 11:48 AM 發表:
喂!!
關我鬼事牙!!
話比你知牙!!
lee d野刀系你地2個一手搞成咁架!!
我刀吾想架!!
佢點對我地,,
我地米點對番佢囉!
你自己問下佢囉!!
吾系我無啦啦針對佢..
佢冇事我做咩要咁對佢姐..
|
網主回覆
我點對你呀
你講清楚好d喎
講dd野都唔清唔楚
我唔覺得我有乜野問題囉
我對個個人都係咁
你覺得我唔好又點
佢地覺得我好咪得囉 Posted at 2007-07-13 03:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
柑柑 於 2007-07-13 11:37 AM 發表:
咁你e家姐系幫佢啦!!
睇得出啦!
你覺得我衰你可以鬧我架!
我怕咩!
我最吾怕比人鬧..
你咪鬧我囉...
你系要幫佢...
死性不改...
如果你系女仔..
你刀會知道佢sd衰野衰到點...
吾系我吾想原諒佢牙...
你佢囉黎衰姐...
你試下同佢一齊2年...
你會好清楚...
你吾信?
你可以問下6e d人架...
佢地刀知...
系你地2個吾知姐,,
死蠹!!
|
網主回覆
喂
你好喇喎
我好唔好第二d人會睇得出
唔洗你向道講3講4
佢地同我一齊讀左3年有多喇
乜都唔知
你先係死蠹啦
死蠹
都on9 9 Posted at 2007-07-13 03:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
純情〃小明明 於 2007-07-13 09:28 AM 發表:
你都認你係針對佢啦
咁我唔幫佢幫邊個呀
佢係鄭嘉殷黎嫁
佢入左青山一星期
啱啱先出院
再有復發
請打青山熱線:
電話:
病人聯絡主任:2456 7007
查詢電話:2456 7000
義工服務:2466 5958
精神健康熱線:2466 7350
傳真號碼:2455 9330
易貝琳你唔洗理啲八婆講野架
佢成日都係講野唔經大腦
你唔洗咁傷心
呢啲朋友要唔要都冇所謂架!
|
|
|
路人丁 於 2007-07-13 12:37 AM 發表:
|
|
|
路人丁 於 2007-07-13 12:32 AM 發表:
|
|
|
維維 於 2007-07-12 11:53 PM 發表:
小朋友你有讀寫將外嗎a_a!? 人地幾時打過話唔認呢!?
|
|
|
維維 於 2007-07-12 11:51 PM 發表:
|
|