子軒ar∼去海洋公園改左做21號ar∼記住啦!
同埋進仔講ar∼ thx∼
咁你咪搵其他人玩下、行下街囉∼
再唔係搵下有咩做囉=.=
唉!e家日日係屋企都無無聊聊真係好悶><
子軒~
好喇~等埋師傳佢2老番黎再去多次南丫島玩
阿靜舉腳話好!呵呵!
軒仔ar∼不如我地將個網比埋其他人囉∼好唔好ar?