柔道俱樂部≧w≦
各位柔道既朋友仔~
快d黎啦!
 

judo0188
暱稱: 柔道小子﹏*
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
真....
子軒!!
阿曾~
子軒!!
真......
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 3043
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 21 日  星期四   晴天


我諗師傳&姐姐仔好快就會番黎ga la~ 愉快 分類: 未分類

如果佢地番黎戈時~

我地成班又再去多次南丫島玩~你話好唔好

我第一個讚成~~



2005 年 7 月 20 日  星期三   晴天


靜字 開心 分類: 未分類

  何此冷清呀!係返都無得返呀!

雖然我忍一開頭我聽到戈時真係好開心ga,但係e家就唔覺了∼

一諗酊唔知幾時見到姐姐仔同埋師父就...唉!



2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天


我梗係子軒la~仲會有邊個喎~ 愉快 分類: 未分類

我諗你都係掛住姐姐杯雪糕多d啦

師父~唉~佢唔係到哩段日子~柔道變得好冷清

冇哂以前咁~好想一大班人玩呀~~~~~~



得我,你,大師兄知囉 開心 分類: 未分類

  hehe∼*

你係咪軒仔ar?

唔知我地幾時可以見返師父呢?又唔知我地可以幾時先可以見返姐姐仔呢(好掛住佢ar

希望可以快d見到佢地喇∼keke∼



無問題其他人唔用就我用∼嘿嘿嘿 開心 分類: 未分類

點會冇用啵∼你睇我係第1個用就知la

我想問其他人知唔知有哩個網架??