如果佢地番黎戈時~
我地成班又再去多次南丫島玩~你話好唔好
我第一個讚成~~
何此冷清呀!係返都無得返呀!
雖然我忍一開頭我聽到戈時真係好開心ga,但係e家就唔覺了∼
一諗酊唔知幾時見到姐姐仔同埋師父就...唉!
我諗你都係掛住姐姐杯雪糕多d啦
師父~唉~佢唔係到哩段日子~柔道變得好冷清
冇哂以前咁~好想一大班人玩呀~~~~~~
hehe∼*
你係咪軒仔ar?
唔知我地幾時可以見返師父呢?又唔知我地可以幾時先可以見返姐姐仔呢(好掛住佢ar )
希望可以快d見到佢地喇∼keke∼
點會冇用啵∼你睇我係第1個用就知la
我想問其他人知唔知有哩個網架??