| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 6 日 星期五
| 突然++唔捨得 |
|
真係好突然...
突然之間...哥哥話要去第2到讀書
真係好唔捨得
好唔開心
琴晚
喊左好耐
但係而+喊黎都冇用啦
因為佢已經fly左去lu
哥哥 你要比心機讀呀 加油!!
不過哥哥fly左之後
遲d屋企就變得好冷清lu
因為father&mother成日唔番屋企食飯
家姐係成日都完7點幾8點先番
我又成5點幾6點先番
咁屋企咪得番兩個老人家=.=
遲d mama又番大6
咁屋企咪得番yaya一個囉
咁間屋咪好靜>.<
星期6我番完學
咪冇得食m記?
咪冇得番屋企?
我唔想咁樣呀...
但係而+已經冇得我唔想啦
|
| 發表時間:2007-04-06 12:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 4 日 星期三
| 今日 時間過得快左ddddd... |
|
今朝9點幾比人叫醒左
要同我yaya mama 同埋我呀哥去飯茶
食左ok多野啦
食完之後
去左日本成行左一陣
點解呢
因為我呀哥要買食野既用
又點解呢
因為佢星期5就要fly去第2到讀書lu
要去成幾個月
所以佢呢幾日都買左好多野
行完日本成之後
就番屋企啦
番到去又係好似之前咁
玩下電腦 睇下電視咁
點知玩玩電腦
突然間心血來潮
想做功課
咁就做啦
做完之後
就又睇電視同電腦啦
之後家姐番左黎
要我比個電腦佢玩
之後就比左佢玩啦
到7點幾佢先比番我玩-.-
p.s.呀哥後日就要fly去第2到啦
pp.ss.番cm哦... |
| 發表時間:2007-04-04 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 3 日 星期二
| 爆悶... |
|
唉
今日真係悶到我死咁濟呀
成日都係屋企
又冇野做
d人又未放假
其他人又唔知死哂去邊
成個msn得個幾丁友on
搞到我今日悶到訓個覺
我就黎悶死啦 |
| 發表時間:2007-04-03 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 1 日 星期日
2007 年 3 月 30 日 星期五
| 去左食KFC |
|
今日係UT第3日
不過唔識
我覺得我今一定炒硬囉
番屋企個陣
係車到見到21號仔同33號仔
我同佢地HI
佢地竟然唔應我
衰人-.-
番到屋之後
就食飯啦
食完之後
就玩電腦
玩玩下 玩到好眼訓
點知訓訓下...
比人嘈醒左
完來係我家姐D FD黎左
搞到我訓都冇得訓
O SHIRT
之後就廢事係屋企對住佢地啦
之後就出左街
同我MAMA去左食KFC
好味呀
好耐未食過啦
食完之後
盲去左X險樂園
去完X險樂園之後
就去左百街
之後就番屋企LU
番到去...D人仲未走=.=
之後又玩電腦LU
唉
今次死得啦
UT科科唔識
一定唔合格
到時實比人罵死 |
| 發表時間:2007-03-30 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 54 | »
|