最近,,生活好休閒,但由於私人理由唔上得網......
其實冇咩必要真係唔係幾想打日記。可能係之前打得太多野啦,哈哈,加上我愛上"呆想"...個人靜靜坐響度咩都去諗
依家搬左屋啦,哈,鐘意左個露台同出面既迷人風景,望著出面d景同人的確有一種特別味道
就算咩都好,我都無無聊聊去諗。多愁善感也好,定獨景生情又好
既然都離開左中學,我冇必要將d事收收埋埋
早前我明白放我執既重要,然而依家人大左卻不成
早前,係我有生之年第一次將收埋既感情事與媽暢談了,連自己都估唔到可有咁大既brave
哈...無所謂,既然過左去既事由他吧
我真係諗唔到媽會講:係佢小器嘛...咁既男人要唔要都吧啦
又話:唉...係你傻咁遲先知
好啦好啦,總之希望你唔好話俾爸知唷,秘密!!!!
唔知係唔係望得街景多,但咩原因,討厭的自己會好地地諗起佢喊
更令我自己失望係...搬入新屋既第二晚,喊左兩日一夜
瘋瘋癲癲既情度冇人會相信...anyway,冷靜左個幾星期心情平服番
而近日好多謝各位朋友既支持,亦多謝你地同我行街
天日放榜
|