童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 16
累積人氣: 32909
日誌訂閱
2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


回鄉前 分類: 未分類

 

  

係喎...成日唔記得整過d野食,相要post上黎成回憶

吾吾,就今日post啦

-----

從搬左黎新屋,我同細佬有個好壞既習慣

就係日日或者兩日左右買樓下"魚旦舖"既午餐肉烏冬食!!

不過小弟覺得烏冬比公仔麵好好多,最少有益d ...but,午餐肉......

咁岩今日又食左= =''...食烏冬點少得辣油!!

一小支辣油只要你買兩個就有...我當然先下手為強落先!

得番1/3俾細佬.....哇哈哈哈XDDD

熱到飛起時食眼水到出埋...但咁先叫high喎

什少飲麵湯既我,為左更high 飲多一兩口湯,正!!!

-----

但日日咁食早餐,好唔健康...

我都唔記得幾時lu,好似係上星期,決定整兩碗絕無味精既烏冬麵俾細佬嘗...

首用少少盢擦一擦魚柳,然後煎隻太陽蛋(最好九成熟,因為d湯好熱,好易令蛋過熟)。喜歡的可以抄蛋。

把少許花生油,牛油下鍋待有少許氣泡(牛油能令魚柳封鎖其水份,而且更香口)。

跟著用中火,落魚柳煎兩面,大約每一面一分鐘至兩分鐘。當煎另一面時記得係細火。

(要知魚柳熟唔熟,好簡單。每一個角落都是白色微黃就得。要係透明色...咁就.......哈)

湯底用左雞湯膠,絕無任何味精,亦唔係市面上既"家樂牌",(即雞湯雪櫃,成固體。記住唔好要d雞油!!"著重健康!!")

再加少少盢教味。放入烏冬煮兩分鐘(其實我都唔知時間要幾耐,感覺係熟咋-3-)

當過程中發現鹹味不足,可放多點盢。

最後時間夠熄火,將所有材料放入碗中,加入幾點麻油或辣油,蔥花。即成。

-----

哇...唔係賣花贊花香,成碗麵好鬼香!!

d 魚柳又滑又甜又香>w<...烏冬煮得岩岩好!!

我連埋d 湯都飲左唔少!! 飲左都冇後悔感!正!!

細佬超速食曬喎...我就好享受咁聽著音樂食我既早餐。

-----

係呀,如果你地要煎到好魚柳係有幾樣野註意。

一,加左盢既魚柳記得整走d水,盡可能冇咩水,千萬唔好好似整鹹魚咁加好多盢,一黎好鹹唔健康,二黎水份好多條魚咁一煎就......。

二,牛油同花生油份量差唔多,但唔好為左太健康,只落幾點,否則"痴"著左鍋條野就咁..game over。牛油大約1小茶匙,花生油亦係。

三,魚柳反轉時記得要輕力!!溫柔d!否則.......。

四,岩岩買番黎既冷藏魚柳記得要等佢解凍,並抹去魚身既水。

煎好一條魚柳唔係一件容易既事,一唔小心好易會散,當你真係令佢散左,千昕唔好灰心,第一次係人都會,我都係第二次先煎得好。而且,魚柳散左賣相可能冇咁好睇,但都係食入口既野,唔緊要啦。俾心機下次一定得。

由於用左兩種油,我建議飲一杯茶,無論綠茶好,紅茶,鐵觀音又好。一個好既早餐由新既一日有個好既開始。

p.s.此食譜只係突然間想到,如有雷同,我願致歉。

-----

呢個係失敗左既...雖然食左一口已經覺鹹左d!!!

無奈地俾細佬食曬...唯有食菜-3-

等我下次整好d先!!!

-----

前幾天,亞媽買左銀針粉番黎,我話想嘗試整。由於細佬唔食銀針粉,只需整我一個人食既份量。

(由於我冇電子鎊,我唔知材料既分量。不過,睇圖大約都估到幾多。)

材料有:

買回來的牛柳切成一片片,大小你喜歡。而厚薄方而,不要厚過4mm便可。一碟,什至兩碟也可。

銀針粉一碗。

芽菜大約一碗。(唔鐘意食芽菜既朋友可以唔落或轉"九"菜代替。)

牛油少許,花生油半湯匙 。

老抽1茶匙,加0.5茶匙麻油。

牛肉用半茶匙生抽同少少盢醃。

  

(我太懶啦...打簡單既過程出黎,ok?如果你地有唔明就add msn或留言問。)

先落1茶匙花生油用中火抄芽菜半分鐘。然後起穫備用。

再同餘下的花生油同牛油快抄牛肉。當見到牛肉兩面有d變色時,立即加入銀針粉快抄。時間約抄一分至分半鐘。

最後倒入芽菜即成。

p.s.此食譜只係突然間想到,如有雷同,我願致歉。

-----

今日同媽行街....超級市場。去買天日番鄉下既野食。

去超級市場前,佢帶左我去"U"睇衫,話想買多一兩件衫= =''

媽有佢睇,我好無聊咁發呆同望下d衫

個男售貨員叮了我幾眼...討厭的,我唔想望佢喎-,-

全店冷清清,媽入左去試初幾分鐘,攪到氣氛好尷尬...

都話我唔鐘意望男人...離開我遠d - -

但媽玩拉扯...試左兩次衫= =...我好想走呀!!!

一諗起男售貨員...其實我對男售貨員有一種超級恐懼感!!

某年一次去e********個男售貨員起初係同我同莉講笑,之後係我後面好,突然....玩我頭髮=口=''

不斷up不斷玩,話我頭髮好長,仲有d當拉馬尾....結果,我患上男售貨員距離恐懼症.......

救命...但求媽買完就走

見佢拎左兩個衫話買,起初心頭大石下了,點知........

佢問左男售貨員好多野=___=

不過,好彩都走lu....

-----

去左百佳買所需既野,就走lu.....

點知,又點知......四大袋野=口='''我的天呀,好重-,-

不可想像去旅行或番鄉下一個月幾多包- -

公仔麵十包-,-'..多包biscuts...薯片啦,朱古力啦,曲奇啦,糖啦咩都有d.......

嘿,當然唔係我食多,媽話送俾人既,而表妹話想食既我照意思買。

-----

物價升得好利害,以前一包公仔麵只不過係$2.7-3...依家要四蚊一包!!

其實,麥記都偷偷地加價...由最便既17個幾一個餐,而且最便都要24蚊,足足貴左十蚊!!

但d 服務生工錢又唔見佢升喎!!

-----

好啦,有野介紹

 

呢個唔知叫咩名既糕...番屋企前同媽見到,買左兩件試。

媽同爸覺得唔好食。我覺得ok呀,唔太甜,甜味適中。

皮有一陣陣香蕉似的味道,好似我之前整既香蕉似的。

-----

係百佳買左d糖,我只打算咬香口膠。朱古力同糖俾佢地食。

 其中之三....

呢包朱古力,令令>v<

-----

今日,發生左件幾攪笑事

去完百佳買野,媽話去埋裕記買糖= =''(百佳買野- -)

俾錢既時候,媽話唔駛膠袋,唔該。

個[中間分界]既"靚女""姐姐"用超級不善既眼神叮著媽:唔到你喎...

我心諗左句:下,人地明明俾左錢,而你都找番錢俾人...加上同你講聲有錯咩

同左十幾秒唔知佢做咩事...行動慢慢的(難怪肥...其實,你俾我感覺係覺得自己靚女,將頭髮整非,而且娘娘口音)

最大問題係........

俾完錢佢飛黎個"美麗"裕記膠袋!!你究竟係冇心定咩事?!

對唔住,我覺得我媽冇錯囉...定係真的...佢同我都認為你眼神係同我地講:我地偷野

吓...知唔知你d服務態度好冇禮貌。對男人就溫柔"姑娘',對同性就咩都唔理...

其實,我五年都冇去過一次裕記,除左一次係食物質素比較差,而且環境唔好

依家加多點,人既服務態度更令分愈減愈低!

-----

然而,係我或你身邊其實都有唔少咁既所謂既女人

口是心非已令人無奈,面具百千恐怖得很。

-----

Anyway,天日8月13日番鄉下啦,希望呢一個星期內我可痛痛快快玩同放下以前所有既傷痛

我要執"行里"同睇奧運啦

今日輝同我msn左一陣,係咁既。。。

狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:26):
番鄉下?
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:26):

狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:26):
係邊
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:26):
= =''
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:26):
咁你呢...鄉下係邊?
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:27):
答先
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:27):
廣東......
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:27):

思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:27):
你呢= =
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:27):
內地  

思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:27):
估到你- -
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:28):
內地咁大=3=

狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:28):
出矛招先

狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:30):
買手信

狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:31):
我要啲小手作
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:31):
都冇咩岩你食..
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:31):
點為之小手作..
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:31):
有特色既小玩意
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:31):
即係咩小玩意
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:32):
岩bb仔??
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:32):
 
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:32):
"小"玩意..
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:32):
 
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:32):
也可以~
思君***   ∮♭Believe in music___我頭上刻著兩個字:CE! 說 (19:32):
........
狐狼----so many people all around the world tell me where do i find someone like you girl 說 (19:32):
唔要啲大大份既



當然,我會記得帶手信啦!哈哈哈哈

-----

p.s. 25-27號有小學同學聚會,可能去海洋公園。

p.s. 李婉約我星期二或三出街= =

p.s. joey,冰你地想幾時上黎?

p.s. 莉,你暫時同輝msn同玩泡泡啦啦。

p.s. 台灣讀書最終失敗,傷心了幾天,依家冇事lu,決定俾信心重讀。

p.s. 當我若果發生什麼意外,希望有人同我打俾亞信,待我說聲對不起,亦多謝佢咁多年既照顧。

p.s.我好想你地留言,因之前幾十個留言冇曬>3<"

p.s.再見啦,各位。






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)


fong_1314520 於 2008-08-13 10:44 AM 發表:
傻婆芳比你既CM子喔'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



大人 於 2008-08-13 12:08 AM 發表:
多情自古空餘恨...到其時記得代本官轉送這句語
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



大人 於 2008-08-13 12:05 AM 發表:
小人定必要納貢於本官
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好...小人,我識做既啦,你要好好照顧自己一個星期XD
Posted at 2008-08-13 12:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大人 於 2008-08-13 12:03 AM 發表:
我已經脫離依個小玩意
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



顏福偉 於 2008-08-13 12:02 AM 發表:
愛多八十年
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



1 於 2008-08-13 12:01 AM 發表:
如果雷同...唔驚俾雷霹咩XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]