童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 33
累積人氣: 32770
日誌訂閱
2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


第一次上a maths 分類: 未分類

希望唔要電腦科簡BIO係冇錯! 要俾D信心自己!

--------------------------------

今日星期二同黎仲去(第一次)Green box唱k。又唱左三個鐘,嘿嘿。

其實呢,呢d野,點解會讀完書之後先多左既?!@@"

哈,原來打綠好多歌我同Joey都唱到喎,而且feel唔錯

唱低音高音都好好玩呀! -----自傲地講,我都幾有配音天分

可惜,最後得番半粒鐘,瘋狂飛歌∼

蘇打綠頻率唱左三次----XDD

I LOVE YOU SO MUCH 青峰!

  

係呢,究竟個日唱k定食野呀各位?!

你地喜歡啦∼我冇所謂。(唔好又答我冇所謂-3-'')

--------------------------------

今日本來上phy堂,點知原來換左堂,orz.....走既走,留既留

係轉左做a maths堂。那個太陽竟坐左我隔離。(太陽同賢坐)

發現佢都開始貪令呀  個頭好彩唔係整得好行,唔係我會當唔識佢  ------或者男人有d型先有吸引力啦

第一堂,我都有嘗試聽,有d 明。其實,要寫好多野嘛a maths,對於呢個數學白痴我來說,哈...屎-,-

不過,唔知點解我覺得有d 唔難,有d反而超難(唔明),好極端= =

anyway...個老師幾風趣!如果maths 係佢教就好啦=3=

之後小息過後既第二堂,溫番d 工作紙。(星期四可能有個bio text!! 加油!)

  

走既時候...

我提起brave 問:做咩讀a maths既?  佢微笑答:冇呀

近距離見到,我已經好滿足。既然,你簡左a maths 就做多d 練習唷...我會支持你

--------------------------------

當人在有話難開既時候,要相信總有機會俾你講。

即使無呢個機會,咁就一於呢一世都唔好講,放下心裡邊吧。

  

everything I do I give my heart and soul  I can hardly breathe I need to feel you here with me

--------------------------------






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)


孫女 於 2008-10-02 10:43 PM 發表:
點解去Green Box牙唔係Neway好D咩
...........
你係唔想同我唱早講麻
就唔冼係到等你同其他同學唱
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

沒吧...太早了起不了床。很抱歉...
去了多次Neway,所以選擇Green Box。而且Green Box真的不錯。
這只是一椿小事,不要想太多。
Posted at 2008-10-03 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



孫女 於 2008-10-02 10:26 PM 發表:
原來有人一早就冇想過同我去慶祝舊曆&唱K
唔知點解話唔知醒&同冇左人影la :(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]