尋日星期四 ,好開心又上周sir 既BIO 堂!! 
我依舊第三四個番到去(出街又唔見我咁準時=v='').而信依舊都遲左番= =
其實,呢堂係咁多堂入面最多人的,我諗都有四十人。
仍舊坐係第三個位,但由於有人開大fan ...咁坐入去左。
哈,個老師其實d 話野有d 串...雖然唔係罵人聲線...
未課堂之前情形---幾嘈 
佢話:依家十月啦...係既同學應該識左唔少傾得既朋友...但到左十一月又唔見左d人...
傾係要傾但到時又會唔見左人。你地諗下,八月既時候,你個時喊成點?你地依家黎目標係咩?
上堂後情形---超級安靜 
嘿,佢咁講都係為我地好之嘛。
繼續上堂教既滲透同擴散既課題,比起中學既老師佢既講解比較清晰。 
上上下堂,無間斷有人入黎,突然有個男仔行埋黎坐左隔離 
教命...明明前面有個位做咩要坐過黎 ...而且前面個女仔正正常常....
起初,我十分唔自然 ...每當有d唔熟識既男人坐過黎,我會打冷震= =
也許,繼狗隻恐懼症同汽球恐懼症...呢個男人恐懼症都係我不治之症 
咁咪由得佢,我繼續聽書....
嘿....上bio一定不缺老師好多經歷事件...
特別係佢以前個件校園驚嚇...笑到我眼水都出埋黎 
當佢話,打到個同學飛左出門,然後原來係個同學係因餓親神智不清跟著打到佢暈左被老師罰... 
所有人都笑得依口唔同眼!!!!! 
坐係隔離位男同學笑得好好好大聲咁
...恐怖到佢仆落張野度XDDD
我都笑左n 次 ....總次上BIO堂真係好開心好開心
到正經聽亞sir教BIO 時,我都留心咁聽...當然小動作亦不少 
只見隔離位人兄又係咁...我十分尷尬 
男人恐怖症之下...我連佢個樣係點都唔知....哈哈哈
到放學,我up左句:唔該,可唔可俾個袋我
佢:呀呀...唔好意思...係...係....好好。然後好有禮貌咁拎過黎。
佢既聲線佢既動作真係難得一見既禮貌。其實,男人都唔係好差既。
希望,我有一日可以克服所有既恐懼症啦 
係喎...仲有莉莉成日講既亞叉= =''
亞叉恐懼症都係呀 
-----------------------------------
家...唉......(不想談)
我繼續忍...
|