明天我舊曆生日lu...好唔願意同一字頭say bye bye 耶!! =w=
其實明天只係打算同一兩個最好朋友食下飯算...嘿,比較著重新曆生日嘛
但到依家都唔知個日做咩好呢...每個朋友都各有各忙...又岩咁個日要番學=3=
睇黎...大個女要開始有d變化先得!!
除左小中學朋友,仲有邊個想黎玩呢?!!!
歡迎歡迎><
------------------------------
尋日,第一次去聖母醫院睇醫生...哈....我未睇過一間公立醫院可以咁鬼令既呢
一入去,已經俾個花園吸引著...望上去超似私人豪宅!!
再行上古色石階級...沿經半個草本扶生個花園...哈!!
可惜我連電話同相機都冇帶呢-,-''
聖母醫院好多BB....o係等睇醫生既時候,見出面一個小孩嗲mami...
母親喂佢吃麵包...佢又撕一口俾佢食, 不斷喂來喂去~~~
那bb可愛不特止...又好識做呢
呢個場面好溫馨好感動嘛...
坦白講,我真係好喜歡bb那樣東西...
記得媽同我講:你呀...小個見bb就去摸就要抱...一見bb你就瘋
說不上咩原來我生出黎已經好鐘意bb...
與其他人(特別係女仔)我喜歡bb那種程度係好唔同....
唔好聽講句,我唔會係男人面前:個bb好哥愛呀!!然後逗佢
某程度...人大左,我只會係心表達
當然啦,有例外....
遇上d好可愛好特別而且成日逗我玩既b ,我會係女性朋友面前表現愛b的瘋狂!!
哈...到依家為止...可能我生得比較特別,d細路見到我真係好好奇,所以見狀會逗一逗佢
多數都俾我攪到笑死下場!!...(笑)
如果我唔係這樣,那麼有一個屬於自己既小朋友多好
眼看手匆動耶.....討厭-3-
p.s.其實b呢樣野...都幾有殺傷力!!....亂沖亂跑...亦係著名高音手!!!!
------------------------------
地圖日記即將有轉變啦!!'
唔知係咩啦...
好可惜呢,個日我最多上到六點就黎走...
不過,個日幾夜都好我都會開黎睇下既@@!!
|