童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 18
累積人氣: 32797
日誌訂閱
2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


舊曆 分類: 未分類

明天我舊曆生日lu...好唔願意同一字頭say bye bye 耶!! =w=
其實明天只係打算同一兩個最好朋友食下飯算...嘿,比較著重新曆生日嘛
但到依家都唔知個日做咩好呢...每個朋友都各有各忙...又岩咁個日要番學=3=
睇黎...大個女要開始有d變化先得!!


除左小中學朋友,仲有邊個想黎玩呢?!!!
歡迎歡迎><

------------------------------
尋日,第一次去聖母醫院睇醫生...哈....我未睇過一間公立醫院可以咁鬼令既呢
一入去,已經俾個花園吸引著...望上去超似私人豪宅!!
再行上古色石階級...沿經半個草本扶生個花園...哈!!
可惜我連電話同相機都冇帶呢-,-''


聖母醫院好多BB....o係等睇醫生既時候,見出面一個小孩嗲mami...
母親喂佢吃麵包...佢又撕一口俾佢食, 不斷喂來喂去~~~
那bb可愛不特止...又好識做呢
呢個場面好溫馨好感動嘛...


坦白講,我真係好喜歡bb那樣東西...
記得媽同我講:你呀...小個見bb就去摸就要抱...一見bb你就瘋
說不上咩原來我生出黎已經好鐘意bb...
與其他人(特別係女仔)我喜歡bb那種程度係好唔同....
唔好聽講句,我唔會係男人面前:個bb好哥愛呀!!然後逗佢
某程度...人大左,我只會係心表達
當然啦,有例外....
遇上d好可愛好特別而且成日逗我玩既b ,我會係女性朋友面前表現愛b的瘋狂!!
哈...到依家為止...可能我生得比較特別,d細路見到我真係好好奇,所以見狀會逗一逗佢
多數都俾我攪到笑死下場!!...(笑)


如果我唔係這樣,那麼有一個屬於自己既小朋友多好
眼看手匆動耶.....討厭-3-

p.s.其實b呢樣野...都幾有殺傷力!!....亂沖亂跑...亦係著名高音手!!!!
------------------------------

地圖日記即將有轉變啦!!'
唔知係咩啦...
好可惜呢,個日我最多上到六點就黎走...
不過,個日幾夜都好我都會開黎睇下既@@!!






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]