尋日我地去賣旗,我第一次賣嫁~
我去何里活等李婉瑩,佢話7點45 o係到等...我7點40到.咁我咪去買麵包食~
佢成8點先到= =''''
仲話去樂富賣...
又睇到好多人,
去吉之島果面賣囉~
可能時間早,冇咩人....
起初我冇咩叫到人,可能因為怕啦~
不過都有d人會走過來同我買支^^,
man,woman,ol.....好多^^
之後我就叫下人,我地最仲意叫ol"小姐買支旗."
佢地俾錢,我地講"多謝!"
雖然有人o係前面買左,但佢會同我笑,or講買左,or講早晨.
個feel好開心,香港人真係好nice!!
不過都有d 例外~
有d著x裝man幾刻人憎,有錢都唔買,仲跑走左去!!!
斯文xx

李婉瑩都覺得呀!
而有d婆婆同女士都好過佢地!!!
正一人心難測~
我最仲意d ol.佢地好斯文,有d仲好令女,又好人,佢地大都俾$5以上,有d仲$10^^
我最記得有一個boy俾$20^^
雖然d錢唔係俾我,但今次好開心,可能係help左人ge feel吧!
約10點左右我地去黃大仙交旗袋,
行到我死死下,
之後我同佢又行返來,好累~
支持唔到,自己by 的士返學校~
late左5分鐘(10點35分)-0-
不過一個人都冇,只係得亞sir同3b班d人= ='''
唉......
我o係到等,又同下亞sir講下野~
唉~佢地成11點幾先到.............
仲有d人12點左右呀-----------------------------------會唔會好過份呀!
我一點走啦,wa~好餓呀
]
買左野返屋企食囉~
唉,今日好辛苦......

|