童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 9
累積人氣: 32970
日誌訂閱
2006 年 6 月 4 日  星期日   陰天


賣旗 分類: 未分類

尋日我地去賣旗,我第一次賣嫁~

我去何里活等李婉瑩,佢話7點45 o係到等...我7點40到.咁我咪去買麵包食~

佢成8點先到= =''''

仲話去樂富賣...

又睇到好多人,

去吉之島果面賣囉~

可能時間早,冇咩人....

起初我冇咩叫到人,可能因為怕啦~

不過都有d人會走過來同我買支^^,

man,woman,ol.....好多^^

之後我就叫下人,我地最仲意叫ol"小姐買支旗."

佢地俾錢,我地講"多謝!"

雖然有人o係前面買左,但佢會同我笑,or講買左,or講早晨.

個feel好開心,香港人真係好nice!!

不過都有d 例外~

有d著x裝man幾刻人憎,有錢都唔買,仲跑走左去!!!

斯文xx

李婉瑩都覺得呀!

而有d婆婆同女士都好過佢地!!!

正一人心難測~

我最仲意d ol.佢地好斯文,有d仲好令女,又好人,佢地大都俾$5以上,有d仲$10^^

我最記得有一個boy俾$20^^

雖然d錢唔係俾我,但今次好開心,可能係help左人ge feel吧!

約10點左右我地去黃大仙交旗袋,

行到我死死下,

之後我同佢又行返來,好累~

支持唔到,自己by 的士返學校~

late左5分鐘(10點35分)-0-

不過一個人都冇,只係得亞sir同3b班d人= ='''

唉......

我o係到等,又同下亞sir講下野~

唉~佢地成11點幾先到.............

仲有d人12點左右呀-----------------------------------會唔會好過份呀!

我一點走啦,wa~好餓呀 ]

買左野返屋企食囉~

唉,今日好辛苦......






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]