黎仲,我有d好野俾你嫁~,我冇啦啦o係人地到搵到嫁~俾你,你唔洗thx我~hehehe
大家睇唔睇到~
係呀,中間果個~
係!
就係囉~
睇真d,真野來嫁~
珍珠都冇咁真~
佢就係好好同學,都即係黎仲xx人
我諗黎仲一定o係到諗"呵,好型呀!"
哈哈~
仲有呀~
黎仲,你係唔係好開心呢?!o~你一定罵我中吧!唔駛講,我估中左啦~
係就同人講啦~