今朝好早就起床了,冇食到早餐,只係飲左檸檬tea~之後溫左約一個鍾,到8點45開下電視睇,後來到9點,有波睇,我考試以來都未試過睇曬--葡萄牙2-0伊朗(30mins),都幾好睇.上場0;0,下場2:0,葡萄牙win~
我覺得佢幾得~(踢波)
如果考曬試,我都希望可以睇波.不過起碼要等到6月尾呀!!可憐!!T^T
lunnch一家人去大家樂食野,因為係Father's Day~我覺得今日冇咩特別XD
唉,我心其實係好想溫,但....我諗我出左70%咋~
今次一定要PASS~算啦~我都係死返去溫書啦~亞媽呀 !好辛苦!!我唔可以放棄嫁!!!!仲有好多日要過!
不過都有開心ge野,就係我打左電話俾my young sister(表妹)啦~佢答應左來HONG KONG呀!!!好野!!!!
|