今日有開心既事,亦唔開心既事
今日又牙痛.頭痛,腳痛...十分十分之痛!
令我既英文測驗完成冇心情,恨不得唔駛測!d同學又超吵鬧!好耐冇咁辛苦!
放學仲要同李婉瑩去荷里活買野...
痛死= =
好彩都買到d野
行左個幾鐘,我買左d無聊野
不過,呢樣唔知點解死心塌地去買(本來唔想買)...唉...朱古力...
下星期就情人節...
坦白講,我都18了...
無論係邊個
你個心都會覺得難受
算啦,習慣了
今年又係我送朱古力比人
白色情人節,對我黎講,根本冇意思
但今日亦有開心事
數學測驗測驗終於有一次合格啦!
好難得!
對於我呢個數學笨蛋已經好好啦!
而中文方面我好開心
兩個測驗我第一^^
仲有個第二,hehe~
連我自己都估唔到!
多謝黎仲兩句:
幸與不幸都是褔
這些不幸都是上天賜予的考驗
雖然成日聽,但朋友送既,感受唔同
我亦對下先
樂與不樂兩線之差
愛與不愛存在於人心
慶幸上天賜予人的感覺
|