童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 38
累積人氣: 32931
日誌訂閱
2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

最近係msn認識左一個人,佢叫smallwan...

我發覺原來唔少香港人既生活都係日夜癲倒...

突然令我有d驚第日出黎做野時點死好唷....灰

哈...好羨慕你比我大一歲已經有車!

唔知大一歲之後既我係點呢...?!

 

今朝好早已經起身...

尋晚傾到去三點...

其實做野真係好辛苦而且好悶?

我係唔係應該慶幸自己仲係一個中學生?

或者啦...但我都好希望做野搵錢,買好多好多我一直想買的...做學生,點樣錢都唔會多得去邊樹= =

 

朝早睇左d生字(下星期考試- -)

同莉莉傾左好耐電話終於講好左去葵芳....我個人比較少去紅線,哈,太遠啦

唔係因為上次李小姐同我去過一次同推銷一次,我諗我只係新年果次先去一次咁多!

約左3點倒到,結果又是遲到了.......莉莉,sor!!

傷心的係,媽究竟唔比本月零用......好灰

有錢唔係萬能...但冇錢有冇人想先

好灰唷~

than,我終於同莉莉去食左池名既雲吞麵!我既至愛,唔食點得!

記得第一次放lunch去食時,嚇左我一下....大大豌麵,只係十一蚊,仲有豆漿送!利害!

而經濟學來講,盈利應該好少...

希望間野可以支持落去!!

入到去仲講笑話,果個"令仔"把聲好似香港先生高鈞賢!

但莉莉話唔似...=3=''

莉莉唔知係唔係因為食左太多佢果面既牛腩河,話始終佢果面好食d- -

莉莉,唔好食咁多牛腩河了!唔heathly!

行街之前,去睇番條裙...點知尋日未賣...今日已經神早比人買左-3-

好唔好定呢?

 

去葵芳要成十幾個站...

拎部mdsl出黎玩...吹水!

到左...莉莉第一時間話要搵ck鼠野- -

攪到我地轉左好鬼多個圈

你唔記我第一次去嗎

經過成個鍾...佢大有所收穫!

ck鼠粉絲的確係ck鼠粉絲!

其實間唔中一時既童真都唔係一件壞事呢

 

幾經辛苦,我同佢終於去睇3......

但....睇睇下先覺得同唔同人去,感覺可以咁大分別

d 3 我一件都唔岩心水,仲一心諗著買3今日...嗚嗚

 

晚了,搵地方打邊爐同等打邊爐都用左超耐時間....行到人都快要瘋癲!

呀!救命,隻腳好痛!

8點幾搵到位坐!!

係o係露天大快活,感覺好!但又超級多人!

原來大快活d料可以飽死人-0-我都食唔曬既,但味道係咁多間第二好味,

今年第一係美心,第二大快活,第三大家樂-----個人意見

本來去吉野家想嘗試下...點知係超超超級多人= =''

我比較鍾意呢d火鍋勝在價錢合理,味道好,

而且我鍾意睇人家庭樂...

仲有教我永遠羨慕既...

唔知呢...

係咁!

 

莉莉留係我HOME過夜






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)


smallwan 於 2007-11-25 09:25 AM 發表:
當人地搵你做柴可夫就悲哀......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]