最近係msn認識左一個人,佢叫smallwan...
我發覺原來唔少香港人既生活都係日夜癲倒...
突然令我有d驚第日出黎做野時點死好唷....灰
哈...好羨慕你比我大一歲已經有車!
唔知大一歲之後既我係點呢...?!
今朝好早已經起身...
尋晚傾到去三點...
其實做野真係好辛苦而且好悶?
我係唔係應該慶幸自己仲係一個中學生?
或者啦...但我都好希望做野搵錢,買好多好多我一直想買的...做學生,點樣錢都唔會多得去邊樹= =
朝早睇左d生字(下星期考試- -)
同莉莉傾左好耐電話終於講好左去葵芳....我個人比較少去紅線,哈,太遠啦
唔係因為上次李小姐同我去過一次同推銷一次,我諗我只係新年果次先去一次咁多!
約左3點倒到,結果又是遲到了.......莉莉,sor!!
傷心的係,媽究竟唔比本月零用......好灰
有錢唔係萬能...但冇錢有冇人想先
好灰唷~
than,我終於同莉莉去食左池名既雲吞麵!我既至愛,唔食點得!
記得第一次放lunch去食時,嚇左我一下....大大豌麵,只係十一蚊,仲有豆漿送!利害!
而經濟學來講,盈利應該好少...
希望間野可以支持落去!!
入到去仲講笑話,果個"令仔"把聲好似香港先生高鈞賢!
但莉莉話唔似...=3=''
莉莉唔知係唔係因為食左太多佢果面既牛腩河,話始終佢果面好食d- -
莉莉,唔好食咁多牛腩河了!唔heathly!
行街之前,去睇番條裙...點知尋日未賣...今日已經神早比人買左-3-
好唔好定呢?
去葵芳要成十幾個站...
拎部mdsl出黎玩...吹水!
到左...莉莉第一時間話要搵ck鼠野- -
攪到我地轉左好鬼多個圈
你唔記我第一次去嗎
經過成個鍾...佢大有所收穫!
ck鼠粉絲的確係ck鼠粉絲!
其實間唔中一時既童真都唔係一件壞事呢
幾經辛苦,我同佢終於去睇3......
但....睇睇下先覺得同唔同人去,感覺可以咁大分別
d 3 我一件都唔岩心水,仲一心諗著買3今日...嗚嗚
晚了,搵地方打邊爐同等打邊爐都用左超耐時間....行到人都快要瘋癲!
呀!救命,隻腳好痛!
8點幾搵到位坐!!
係o係露天大快活,感覺好!但又超級多人!
原來大快活d料可以飽死人-0-我都食唔曬既,但味道係咁多間第二好味,
今年第一係美心,第二大快活,第三大家樂-----個人意見
本來去吉野家想嘗試下...點知係超超超級多人= =''
我比較鍾意呢d火鍋勝在價錢合理,味道好,
而且我鍾意睇人家庭樂...
仲有教我永遠羨慕既...
唔知呢...
係咁!
莉莉留係我HOME過夜
|