尋日考完英文口試...原來我地班d英文真的很死
我果goup仲係果個新黎既老師...
佢好cool呀
但我好想知,係佢讀書好定咩...番學校前成日都見佢同老公一齊行番學校,曬幸福唷...[攪到我成日被曬黑..嘿]
而成組入面,我地都比何同學既英文嚇陣...呆了
佢好似完全唔駛用時間諗就可以up d英文,超級流利既感覺
我只係講左兩,三次咁大把!!
到一分鐘老師問問題,我又聽唔清老師up咩-0-
結果講左廿幾秒咋
老師仲問我,講曬啦?
我仲巧無奈地up左一句:"yes!"
哈...經過今次,睇我要改善我的水水英文先得=3=''
唔想再比某人影響我,我要讀書!
|