童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 6
累積人氣: 32785
日誌訂閱
2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


知已的地位 分類: 生活記事

尋日人生第二次唱k,一個月入面既第二次我都有d唔相信...

今次除左黎仲,仲有冰冰,咁岩尋日佢唔駛番...本來話去赤柱既

哈,今次唱k冇上次咁凍lu,有冰係度佢教黎仲教冷氣...

呢個冰真係犀利唱過十幾廿次,唔通k房可以當度假既?...

96號房好大呀...舒服到想訓教

仲有部電腦...個時我係度諗,部野都冇人用既啦,一日都黑咁開都係浪費錢同電= =''...而且好外眼!!

真係好唔明個老闆係好意定想感覺豪華d?!

  

蘇打d歌只係同黎仲唱左"這天"一首咁多...不過都好開心!!

而同冰唱左幾首對唱,黎仲都有d

唱twin d歌冰不斷大叫好聽........攪到我好尷尬,唔想唱

佢唱衛蘭d歌發現佢唱高音時得好似Janice

或者我同黎要學下佢點唱大聲...講真我又唔係好細聲

都話出去唱唔好聽啦我= =...都冇感情既算唱咩?!哈...

三個女人一個墟鐘意點就點幾好呢

黎仲,我,冰,冇感情事既女人,冇是非要講既女人,著衫簡單隨便既女人依家對生活冇咩要求其實都幾幸福

依家既我,已經完全將感情放係第二位,冇咩情感再值得我相信

係又好唔係又好...由佢吧

哈,我一向都男人頭既,咁做番有咩所謂,係冇?

我愛研究美容只係對於自己既要求,絕對唔係做俾男人睇

因為世界實在太多負心漢...我怕啦

第日搬家之後有"小皚"陪我幾好呢!!

嘿,"這天"呢段歌詞我好喜歡

:被你刺滿的雙手 此刻擦乾你眼淚
生命從來不覺得自己對誰該負責任
我們看了編造的謊言就如此輕易
將彼此劃成碎片
太多虛偽情節的表面模糊陌生的眼
請讓我在你身邊 一起穿越這條街
請讓我在你身邊 一起紀念這一天
總有一天我們都死去
丟掉名字的回憶再沒有意義
總有一天我們都忘記
曾為了一個越演越爛的故事傷心
總有一天我們都嘆息
笑著緬懷有過的愚蠢的美麗

  

唱完埋單...今次竟然唱多半個幾鐘

三個男人頭既女人行去黃大仙...發現黃大仙九成店舖都冇做,就連個間書局都冇左...

我可以肯定"領*"租金加左好多...可憐既小生意敵不過可惡既大公司!!哼!

諗諗下,香港係一個服務性行業多既地方,其實都係可以俾冇咩經驗既後生仔做既工的確愈來愈少

我地三女本應係文科生走左去讀理科...後悔係咪太遲

讀咩科坦白唔關工作事,係你學歷問題

自問英語唔得,普通話仲可以...但大部份公司都係請樣樣皆精既人

人比人氣死人...偏偏只要你低d佢d要求又冇工做

做女人就話冇咁驚,可以做師奶(P.S.咁男人呢....哈)...但依家咩時代?!女人分分鐘冇人要機會率超高

更何況,十個男人八,九個壞...

唉,究竟做女人好唔好...好麻煩...

干物女?唔想做,太頹廢啦,又做唔到一世...冇野做可以點?!...唔可以一世要家人養,除非你面皮好厚

烈女?哈...歌詞溶入現實?...

學生妹?做得幾耐?遲早咪出黎?...最多只可"終身學習"

亞太?...有咩條件?...有人要咩?...你識d咩?煮飯,家務,主婦手,肥肚腩,是非....哈

當然仲有好多...但...頭三位...唔想做多

女強人...唉...

呼,又離題...沉悶既生活令人成日諗將來既路應該點行...

  

最後幾經辛苦搵到M記位置,食左杯唔好食既綠茶紅豆新地就各自各番屋企

我去左何李行...一個人行街的確好少

冇管束,鐘意睇咩,行邊度都係自己鐘意

只係悶左小小,同埋d情侶不斷係我身邊走黎走去

冰成日同我講:其實你都幾正常呀

唔知呢...最近d細路轉左口味...大都係講,呢個姐姐係大人黎?唔解佢會咁既

證明我已經某方面俾人覺得成熟左...但我又唔知咩,個樣?個身材?what up?

哈...仲有幾個月廿十歲lu...我唔認老都唔得啦

由於,仲未決定去唔去謝師宴,隨意睇左d衫...

花既"群"我唔鐘意,試左一件..好露肉= =''...但條"群"要$499冇折扣!

對一個中五生黎講,好貴唷!

(之前某某成日同講,四五百幾蚊隻錶,好便之麻...對唔著,我冇你咁有錢,我覺得好貴...)

條"群"要$499...然而貪佢冇咁容易同人撞,冇咩花巧,質地好..唉,又係一分錢一分貸...

有一晚同媽發牢騷,問佢點解謝師宴唔可著T shirt個d,佢話都唔知我地

話明謝師宴嘛,都係為左同老師食番一餐多謝佢地咁多年勞苦功高教我地班學生,

依家d 謝師宴偏偏變成冇四五百去唔到,著T shirt牛仔會俾人覺得標其立異既...

話就話係宴...買"群"買鞋都用左人唔少錢...唔好意思要父母俾,但又冇工作,為有第日出黎做野俾多d家用...

係度容許我講聲,我想著T shirt牛仔謝師宴.....哈,發夢就得!!

係播,希望錢錢到時有份去!!仲有張張

 


 

今日同父母去左新**飲茶...點左六,七碟點心

依家既我成日好似細路痴著亞爸亞媽...

因我怕第日冇咩機會...

家,始終係最好


(P.S. MSN泡泡終於達到目標lu!! YOooYooooo!!!)


6月12!大日子!

 

 






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]