我開始發現D男仔好有問題...係好好有問題
因為MSN壞左,我太無聊去左*天室傾
仲以為可以搵人傾下興趣d野...點知...大部份都係搵/識女仔...
唉...唉...
有三四想要我相,我就sd左...諗諗下我係冇腦低能既動物,俾黎做咩?!!危險!!!!
結果d回應好恐怖= =
(佢話讀中文大學化學系...27歲....名仲好笑...咩,想搵女朋友,唔想識靚女...我死同佢吵,我唔係令女你唔好add我...點知死都要add我...=0=)
(佢知我係咁都話想試下拍拖...唔係呀嘛!?!!...不過佢都幾叻,識玩樂器,我只係好奇問左佢d樂器點玩,佢就up左好好野..XD..怪人)
之後個d又係咁口吻...
........
我都係唔好sd相啦...d人個腦也許有問題,唔係就係隻眼有問題
我流冷汗
我係豬扒!!唔好玩啦!!!
我唔想同d唔知咩既人拍拖=0="
如果你地覺得令,咁的確係一種諷刺...見真人你會覺你講錯
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
其實,我好唔明做咩要sd d相俾我= =
有兩位先生...坦白說,好恐怖.......
|