呢兩日睇左兩套戲
一套係《穿prada的惡魔》,另一套係《公元一萬年前》
前者比較有意義,內容亦我鐘意既
而後者,雖然有d我唔敢睇既時段,但講唔上驚嚇,因為真係好假,侏羅記比佢好多百倍= =
特技好假既戲- -
當然,當中既哲理還可以的。
彥呢幾日,日日都有打俾我,我已經冇咁悶
我第一次聽一個男人係電話唱歌俾我聽
依家我都開始喜歡Linkin Park
嘿,兩個都鐘意講野,攪難gag既人一傾真係可以好耐,仲有彈琴時段送埋><
哈,死啦,我亦鐘意左聽佢rap同唱幾句
總之,唔知點解,一聽佢rap/唱我就好開心...
發覺自己最近開朗左好多,真係日日笑餐死
|