童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 9
累積人氣: 32788
日誌訂閱
2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


電話接線生---兩名 分類: 生活記事

今日同屋企人去樂富睇樓...只見好多人,Wall 貼滿好多張紙,佢地又嘈得不得了,我又暈啦= =

打俾彥吹下水,但又忙音樂既事...咁唔傾囉,睇樓~

話會等陣打黎,結果...真係播@o@

原來又係同人傾練習既事,我問佢新翠係邊,問問去先知,原來小彥住係火炭!!!=0=

攪錯呀,明明同我講沙田嫁- -

佢話喎,火炭同沙田其實好近,行幾個字到

車,沙田同火炭都唔同名既

咳咳咳...仲同向我曬命話(冇咁意思,我作的),間屋有87*呎,又話本來佢屋企想買埋隔離間嫁,但有人住左

唉,羨慕死我了,住私人樓- -

  

簡完樓,爸媽同個位叔叔二話不說就話要去睇睇當地情況!

哈,又係彩虹村呀...也許,我地唔捨得搬離彩虹,有感情嘛,交通又方便~

哈,去到睇真係唔錯的,只係暫時未有升降機=v="...行上去既時候恐怖左少少

(第日想上黎既朋友,請先call我,唔係你地會迷路或嚇親><)

住係我地隔離個位婆婆好好人,俾我地望望佢屋企點,仲話我地間比佢間大好多

yoyo,太好啦!

雖然只得四百幾尺=___=...咳咳,我已經好滿足~

睇完,番屋企途中一齊遇見我屋企樓下個"亞姐",依家先知佢轉左看下午時間

死囉,我好唔捨得佢- -'',佢實在太好人,笑容好,人又親切

仲有,范太太即對我地好似孫個位,我之前日記都有提過

唔知到時佢會唔會上黎探我地呢?!?!...如果呢兩位都可以一齊同我地搬幾好呢>V<

  

番到屋企,彥又add我...死啦,最近莉莉同輝咩事,失去聲音既?!---->我做錯左事唔通?!

呢幾日小彥日日同我傾電話=w=''

  

尋晚佢開cam睇到佢既樣同佢d私藏...我覺得佢都有少少購物狂,見到佢床上既公仔比我仲要多= =!!!

好大隻"姑姑"...又一隻好大隻(亞媽送)既可羅米(Melody)...掛左一隻跳跳虎...好多好多- -

咳咳,仲要有意拎著佢扮可愛,抱佢係cam前吻佢...可憐既公仔俾佢遭殃了>3<

佢仲要面形咀形不斷變化,好似誓要同d公仔爭可愛...我真係冇佢付...笑到我肚痛=.=

雖然我仲唔係幾記得d歌名,cam睇佢彈吉他...咳咳,冇聲的,討厭

首野應該係Linkin Park Leave Out All The Rest....亦可能係Beating...

Anyway,我都聽唔到既,只見佢既"無形手"不斷飛(彈得快)...佢好enjoy,ha,me too~

依家我暫時好鐘意Linkin Park Leave Out All The Rest同Numb

喂喂,don't shut me!!-----hehee...

估下我睇左咩私藏?!

大既公仔,細既公仔,有d我細佬都有...但佢多得恐怖,成套買- -"...哼,我都想要套"死亡筆記"=3=...令到佢握...

參觀其間,鏡頭突然描住大隻野------>"迪仔"紙巾盒...咳咳,仲要有意摸下佢,不斷show佢出黎...玩野呀你=v=''

仲有,佢既Linkin Park 碟令到- -''....好彩都唔係好多------->等我搬屋,又show我既蘇打綠!!(唔係蘇打6呀!!!)

妖,我都想要張wallpaper=]

之後,睇左珍藏漫畫~電話,我問:喂,呢度有幾多本...佢答:下,我都冇數呀,等我計下數下先

6*+4*+2*+1*+.....我諗佢都計左半分鐘,答案係......14*本

不過,我都幾欣賞佢,起初仲以為一個男仔自己間房好似打仗咁亂...點知,佢間房好鬼乾淨整齊下^.^

突然佢打開第一層櫃,入面都係有好多碟,全部漫畫,滿滿的

佢話:呢個櫃,我原本任何人都唔俾睇,屋企人都冇見過,就連我d fd上黎我屋企我都叫佢唔好開,唔俾睇

yoyo,我睇左^__^...仲要開三次驚死我睇唔清楚佢d"私藏"=.=

  

拿拿,唔係我有意嫁,係鏡頭影到塊鏡再反射見到你帶眼鏡個樣嫁...今日,我真係幾有運,咁都睇到

冇鏡都帶?...係唔係會有型d?!...咁點解唔睇得播=3=!!


講番今日,睇完樓番黎,其實我都唔係幾開心,明明話打黎,佢話岩岩起身仲記得之後十點半忘了- -

我忟過佢一陣~會出煙個種

但番黎之後,佢同我講唔開心緊(秘密),打俾我傾左一陣,攪左一輪(佢電話又冇電,我媽傾緊,唔記左我電話等等),

msn up左一大餐"雯雯食pizza記"...妖,我唔知做咩又好忟,仲要白痴咁打左一句:多麼溫馨的目光~

後來好地地佢又打:仲以為你又黎-3-.....我更加忟(唔知點解-_-):五分鐘唔好同我講野!!!!!

十分鐘之後,佢add:五分鐘過左...但我仲唔知做咩- -,表明左我一d心聲,其實,我真係唔想俾佢睇封野...

哈哈...朋友之嘛,你地個個唔好又亂up!!!!

佢答:唔怕wo...我唔會掉低你...如果你喜歡...你可以del我...但係我唔會忘記你同我傾電話日子

hehe,仲有一句:我都好中意同你傾...(我好感動,有d想喊...哈哈)

跟著開cam,表演佢既結他...但由於冇"M",聽唔到聲...陣間打比我

突然,又話要換褲=0='',你唔係想睇呀?...當然唔係- -....我問:唔係底嗎?= =....佢答:係- -

鏡頭移左上面,只見上身- -''...動作超級似去打仗似的換衫...

WOWO,第一次知人換underwear而只睇上身...=____="(你地唔好亂諗!!)

我估佢係電話接線生既啦,無論係屋企電話,連手機都成日冇電...

望著佢打電話個樣又發現一禁冇電既樣,好攪野,笑死=]

之後玩MSN通話...聽唔到聲,又聽到聲一陣又斷又開又得又唔得,氣死我!!...佢話:聽日去拎(M)..拎左真係可以彈比你聽

 (睇黎,我真係要買番個耳機- -)

結果,又打黎,利害到佢,邊彈吉他邊聽我講野=w=''...小心條頸呀

不過,冇耐又冇電...

我:今日我都做左電話接線生..

佢:@@..溝唔少仔

咳咳咳...最後,都係算,攪到頭都暈埋,去打信...

俾左~之後個d我唔打啦,唔好問

總之,舒服曬~~

 






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]