今日同屋企人去樂富睇樓...只見好多人,Wall 貼滿好多張紙,佢地又嘈得不得了,我又暈啦= =
打俾彥吹下水,但又忙音樂既事...咁唔傾囉,睇樓~
話會等陣打黎,結果...真係播@o@
原來又係同人傾練習既事,我問佢新翠係邊,問問去先知,原來小彥住係火炭!!!=0=
攪錯呀,明明同我講沙田嫁- -
佢話喎,火炭同沙田其實好近,行幾個字到
車,沙田同火炭都唔同名既
咳咳咳...仲同向我曬命話(冇咁意思,我作的),間屋有87*呎,又話本來佢屋企想買埋隔離間嫁,但有人住左
唉,羨慕死我了,住私人樓- -
簡完樓,爸媽同個位叔叔二話不說就話要去睇睇當地情況!
哈,又係彩虹村呀...也許,我地唔捨得搬離彩虹,有感情嘛,交通又方便~
哈,去到睇真係唔錯的,只係暫時未有升降機=v="...行上去既時候恐怖左少少
(第日想上黎既朋友,請先call我,唔係你地會迷路或嚇親><)
住係我地隔離個位婆婆好好人,俾我地望望佢屋企點,仲話我地間比佢間大好多
yoyo,太好啦!
雖然只得四百幾尺=___=...咳咳,我已經好滿足~
睇完,番屋企途中一齊遇見我屋企樓下個"亞姐",依家先知佢轉左看下午時間
死囉,我好唔捨得佢- -'',佢實在太好人,笑容好,人又親切
仲有,范太太即對我地好似孫個位,我之前日記都有提過
唔知到時佢會唔會上黎探我地呢?!?!...如果呢兩位都可以一齊同我地搬幾好呢>V<
番到屋企,彥又add我...死啦,最近莉莉同輝咩事,失去聲音既?!---->我做錯左事唔通?!
呢幾日小彥日日同我傾電話=w=''
尋晚佢開cam睇到佢既樣同佢d私藏...我覺得佢都有少少購物狂,見到佢床上既公仔比我仲要多= =!!!
好大隻"姑姑"...又一隻好大隻(亞媽送)既可羅米(Melody)...掛左一隻跳跳虎...好多好多- -
咳咳,仲要有意拎著佢扮可愛,抱佢係cam前吻佢...可憐既公仔俾佢遭殃了>3<
佢仲要面形咀形不斷變化,好似誓要同d公仔爭可愛...我真係冇佢付...笑到我肚痛=.=
雖然我仲唔係幾記得d歌名,cam睇佢彈吉他...咳咳,冇聲的,討厭
首野應該係Linkin Park Leave Out All The Rest....亦可能係Beating...
Anyway,我都聽唔到既,只見佢既"無形手"不斷飛(彈得快)...佢好enjoy,ha,me too~
依家我暫時好鐘意Linkin Park Leave Out All The Rest同Numb
喂喂,don't shut me!!-----hehee...
估下我睇左咩私藏?!
大既公仔,細既公仔,有d我細佬都有...但佢多得恐怖,成套買- -"...哼,我都想要套"死亡筆記"=3=...令到佢握...
參觀其間,鏡頭突然描住大隻野------>"迪仔"紙巾盒...咳咳,仲要有意摸下佢,不斷show佢出黎...玩野呀你=v=''
仲有,佢既Linkin Park 碟令到- -''....好彩都唔係好多------->等我搬屋,又show我既蘇打綠!!(唔係蘇打6呀!!!)
妖,我都想要張wallpaper=]
之後,睇左珍藏漫畫~電話,我問:喂,呢度有幾多本...佢答:下,我都冇數呀,等我計下數下先
6*+4*+2*+1*+.....我諗佢都計左半分鐘,答案係......14*本 
不過,我都幾欣賞佢,起初仲以為一個男仔自己間房好似打仗咁亂...點知,佢間房好鬼乾淨整齊下^.^
突然佢打開第一層櫃,入面都係有好多碟,全部漫畫,滿滿的
佢話:呢個櫃,我原本任何人都唔俾睇,屋企人都冇見過,就連我d fd上黎我屋企我都叫佢唔好開,唔俾睇
yoyo,我睇左^__^...仲要開三次驚死我睇唔清楚佢d"私藏"=.=
拿拿,唔係我有意嫁,係鏡頭影到塊鏡再反射見到你帶眼鏡個樣嫁...今日,我真係幾有運,咁都睇到
冇鏡都帶?...係唔係會有型d?!...咁點解唔睇得播=3=!!
講番今日,睇完樓番黎,其實我都唔係幾開心,明明話打黎,佢話岩岩起身仲記得之後十點半忘了- -
我忟過佢一陣~會出煙個種
但番黎之後,佢同我講唔開心緊(秘密),打俾我傾左一陣,攪左一輪(佢電話又冇電,我媽傾緊,唔記左我電話等等),
msn up左一大餐"雯雯食pizza記"...妖,我唔知做咩又好忟,仲要白痴咁打左一句:多麼溫馨的目光~
後來好地地佢又打:仲以為你又黎-3-.....我更加忟(唔知點解-_-):五分鐘唔好同我講野!!!!!
十分鐘之後,佢add:五分鐘過左...但我仲唔知做咩- -,表明左我一d心聲,其實,我真係唔想俾佢睇封野...
哈哈...朋友之嘛,你地個個唔好又亂up!!!!
佢答:唔怕wo...我唔會掉低你...如果你喜歡...你可以del我...但係我唔會忘記你同我傾電話日子
hehe,仲有一句:我都好中意同你傾...(我好感動,有d想喊...哈哈)
跟著開cam,表演佢既結他...但由於冇"M",聽唔到聲...陣間打比我
突然,又話要換褲=0='',你唔係想睇呀?...當然唔係- -....我問:唔係底嗎?= =....佢答:係- -
鏡頭移左上面,只見上身- -''...動作超級似去打仗似的換衫...
WOWO,第一次知人換underwear而只睇上身...=____="(你地唔好亂諗!!)
我估佢係電話接線生既啦,無論係屋企電話,連手機都成日冇電...
望著佢打電話個樣又發現一禁冇電既樣,好攪野,笑死=]
之後玩MSN通話...聽唔到聲,又聽到聲一陣又斷又開又得又唔得,氣死我!!...佢話:聽日去拎(M)..拎左真係可以彈比你聽
(睇黎,我真係要買番個耳機- -)
結果,又打黎,利害到佢,邊彈吉他邊聽我講野=w=''...小心條頸呀
不過,冇耐又冇電...
我:今日我都做左電話接線生..
佢:@@..溝唔少仔
咳咳咳...最後,都係算,攪到頭都暈埋,去打信...
俾左~之後個d我唔打啦,唔好問
總之,舒服曬~~
|