呵呵呵x100000...今晚好好天,你係唔係o係度賞花雪月先?
哈哈...你鄉下有冇得睇"法證先峰III"大結局??
收到香港台既何?!
不過,番黎都識down番啦即使冇=w=
究竟番一日做咩,好短咋喎...有冇手信先?...哈,講笑,唔駛XD
得一日玩又玩唔到,又唔可以去邊播=.=
我好地地都練左首"你的肩膀"
仲誼俾我強迫試聽我唱XD
咳咳,唔通真係好細聲??...我唔明咩係唱到同音- -'
係播,我究竟唱黎做咩 ./\.
咳咳,呢幾排點解會成日"究竟"...
囉嗦了= ='---->究竟咩事
|