同仲誼去左深水保,目的係買番耳機
我諗咁可以同佢慳番電話d錢同電
問題係佢仲會唔會傾係另一件事lu
買左兩個,一個送俾細佬做生日禮物,希望佢鐘意
番到屋企試聽,真係唔錯播,立體聲岩,高低聲準
唉,仲未番- -!!!你捨得番黎未呀
呢幾日唔知咩事咁白痴想要聽=D
千昕唔好有事!!!千千千昕唔好有事!!!!!
7月到我番鄉下,成星期好難挨=w='
你地會唔會掛住我?!嘿嘿
(等搬左屋企先買番隻眼仔。係呢,個眼仔有冇人要,我部機用唔到=.=)
更新:
今晚亞媽打左番去,突然叫埋我,叫我同表妹傾
嘿嘿,我聽出婉玲佢好掛住我,up左一大餐,而且不斷笑
我同佢講暑假番一個星期陪佢,點知佢話要一個月呀,一定要一個月,我下左幾聲...
哈,一個月係鄉下住我驚會悶死,熱死=]
不過,冇緊啦,有四個"鬼星"(表妹表弟)陪我,其實表姐我都好掛住你地嫁
婉玲話:麗雅表姐,香港d手錶幾錢嫁?
我話:做咩?手錶?哦,唔係好貴,咩事?上次我唔係買左俾你地咩?壞左?
婉玲話:係...一早壞了
我話:咁,我番去前買俾你地啦,好冇?
佢話:幾錢?貴嗎?
我話:唔係呀...都唔算貴,係呢,你鐘意咩色?!
我話:粉紅?藍色?定白色?...咁咩色唔鐘意?
佢話:咩色都得,只要表姐你鐘意我咩都鐘意
(呢句,超甜... )
之後,我提及上次帶佢黎香港玩d相點
佢竟然話:係度...但...有d"難"左...
我話:下?咩"難"左?唔係有埋相簿既咩(難?咩難..我聽唔明XD)
佢話:同你分開個排我成日拎住d相喊,濕左...所以"難"左好多...
聽佢咁講,我已經知佢喊左一段日子,令我好心up...
每當我同佢分離,佢都唔知去左邊,後來先知佢偷偷去喊,眼都紅曬,成塊臉濕曬
記得有兩次,我都喊到收唔到聲,仲全車人都聽到,一向都唔喊出聲既我,咁既情況係極傷心先會出現
其實,佢求我住耐d我係明的,試問我點會唔鍚一個咁愛我既表妹呢
咁岩,7月番去佢22號生日,仲同我講本來第一次叫同學去屋企(我家)慶祝,依家你番黎我唔叫佢地黎,有表姐夠啦
佢咁,我真係好好好感動
亦咁岩佢今年岩岩升上中一,好啦,表姐答應你,亦幫你準備一個難忘既生日!!!
傻妹黎既,唔好再喊啦,我就番啦!
嗯,7月睇黎真係會番幾長時間...XD
(P.S. 已經好夜啦.....)
更新:10點半終於見到佢啦=]..呼
|