童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 4
累積人氣: 32855
日誌訂閱
2008 年 6 月 29 日  星期日   晴天


2008-06-29 分類: 未分類

同仲誼去左深水保,目的係買番耳機

我諗咁可以同佢慳番電話d錢同電

問題係佢仲會唔會傾係另一件事lu

買左兩個,一個送俾細佬做生日禮物,希望佢鐘意

  

番到屋企試聽,真係唔錯播,立體聲岩,高低聲準

唉,仲未番- -!!!你捨得番黎未呀

呢幾日唔知咩事咁白痴想要聽=D

千昕唔好有事!!!千千千昕唔好有事!!!!!

  

7月到我番鄉下,成星期好難挨=w='

你地會唔會掛住我?!嘿嘿

  

(等搬左屋企先買番隻眼仔。係呢,個眼仔有冇人要,我部機用唔到=.=)


更新:

今晚亞媽打左番去,突然叫埋我,叫我同表妹傾

嘿嘿,我聽出婉玲佢好掛住我,up左一大餐,而且不斷笑

我同佢講暑假番一個星期陪佢,點知佢話要一個月呀,一定要一個月,我下左幾聲...

哈,一個月係鄉下住我驚會悶死,熱死=]

不過,冇緊啦,有四個"鬼星"(表妹表弟)陪我,其實表姐我都好掛住你地嫁

婉玲話:麗雅表姐,香港d手錶幾錢嫁?

我話:做咩?手錶?哦,唔係好貴,咩事?上次我唔係買左俾你地咩?壞左?

婉玲話:係...一早壞了

我話:咁,我番去前買俾你地啦,好冇?

佢話:幾錢?貴嗎?

我話:唔係呀...都唔算貴,係呢,你鐘意咩色?!

我話:粉紅?藍色?定白色?...咁咩色唔鐘意?

佢話:咩色都得,只要表姐你鐘意我咩都鐘意

(呢句,超甜...)

之後,我提及上次帶佢黎香港玩d相點

佢竟然話:係度...但...有d"難"左...

我話:下?咩"難"左?唔係有埋相簿既咩(難?咩難..我聽唔明XD)

佢話:同你分開個排我成日拎住d相喊,濕左...所以"難"左好多...

聽佢咁講,我已經知佢喊左一段日子,令我好心up...

每當我同佢分離,佢都唔知去左邊,後來先知佢偷偷去喊,眼都紅曬,成塊臉濕曬

記得有兩次,我都喊到收唔到聲,仲全車人都聽到,一向都唔喊出聲既我,咁既情況係極傷心先會出現

其實,佢求我住耐d我係明的,試問我點會唔鍚一個咁愛我既表妹呢

咁岩,7月番去佢22號生日,仲同我講本來第一次叫同學去屋企(我家)慶祝,依家你番黎我唔叫佢地黎,有表姐夠啦

佢咁,我真係好好好感動

亦咁岩佢今年岩岩升上中一,好啦,表姐答應你,亦幫你準備一個難忘既生日!!!

傻妹黎既,唔好再喊啦,我就番啦!

  

嗯,7月睇黎真係會番幾長時間...XD

  

(P.S. 已經好夜啦.....)

  

更新:10點半終於見到佢啦=]..呼

  






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]