咩係事實...原來講真話對你地黎講係有錯
呢d係"頂"你地?...哈,好笑
罵啦罵啦,我無話可笑...亞爸亞媽你地既性格實在太似啦
聽唔明我講咩...唉
唔知由咩時候開始,我講咩係你地位場已經覺得大錯...錯錯錯錯錯錯錯
只係講你講過咩同下你地商量傾下.....好囉,你話我錯你喜歡
家庭上,我又係一個完全失敗者.....?
明明盡力去挽救,偏偏成功不了
我只不過係想做孝順女,你地一d都睇唔出......?
究竟,玩緊咩,連屋企人都粗言雙向我
點解播,點解,你地個個明明生長一個幸福既家庭都唔開心,埋怨屋企人,埋怨個天,埋怨到成日講死
唔通幸福都要想死.....?
哈.......
我真係好想擁有一個"家",不求什麼已經開心...究竟點解你地個個身在幸中不知福
所謂屋企人對你地唔好,唔錫你,但當你與我相比,你真的好千倍...萬倍
我由小...學習去忍,去受,嘗試希望父母多愛我一點,多疼我一點,認同我多點
結果,係做唔到...最多只係5%成功而已
我既家事,你地所有人知道得太少了
無論點,我只係知道佢地係我屋企人,所說所講都出於真心,你地唔受,那麼好了...家,我不該說話好了...?!
我承認,曾經埋怨自己生成咁,但大左明事了,根本冇再恨...而且唔會覺得係你地攪成
若果,你地真的不喜歡我,若果你地真的不接受我,
若果我說的做的與細佬比怎樣都是差的,我死心了...因我做好自己對你地來講已經沒用
我知,我知...人地眼光令你地尊嚴倒地,對唔住,係我錯,但我問心已經盡力做一個好女子
唔通你地不愛我,我感受不到嗎
就廿十年了,我懂得心眼的唔通會看不到嗎
你地愛細佬多於我,我唔介意,希望你地知我做的想的說的都係為屋企人好就得...你地有冇一次睇出?
既然你地話我衰人,咁...你地講多d啦,我扮冇野,但我會o係沈頭邊無聲地喊夠佢...自己安慰好了
我不管了,我係呢個家生存真的累壞了
其實,可唔可以唔好句句細佬,究竟我係唔係你地既女...我深信我係,點解事實係逆流.....
其實,佢唔要,媽要我要的我可以受,但可唔可以有一樣比我簡...我也有唔想的唔喜歡的,而每次喜歡的好像都是向你地乞丐
其實,媽,你未試過送一件手飾俾我,同我行下街食下野,同我打打扮,同我談少女心事
其實,係你地生細佬出黎,細佬件事既起因又係你地起,但最明當中發生咩事細佬諗咩偏偏係我
其實,我唔係出氣公仔,細佬做錯事,點解住住拎我黎發洩,打在我心,傷我既心
其實,你地同細佬訓話,同我訓話,我每一句都有記入腦,而細佬其實一句都不入心,究竟訓話我都聽膩了
其實,讀書有錯咩?做咩成日講:你讀得書多啦,成日壓低屋企人...坦白講,我冇讀書架子,我冇覺得你地讀書少而"技視'你地...
從來我都係欣賞亞爸既為人,老實,亞媽既節儉,簡潔...你地咁講我有幾無奈你知咩
其實,你地生成我咁,我冇怨你地...都唔係你地錯,但...那些話,太難聽
其實,你地覺唔覺,我從來都冇提我感情事
其實,我想有一個幸福既家,不斷建立,你地看到嗎
我真的受夠了.......真的想逃離.......我只係想身在幸中知福
家家有本難唸的經,點解我家經比無字天書仲要難唸..........?
|