今早,心情超差,因夢見佢兩晚加上又大雨又打雷...所以我知唔可以俾佢go on...實在太恐怖...於是我封左佢...
小人,你估我唔心痛既嗎...還是你有你的生活,我有我的好了
希望你明白MSN上我那句 "當你的理想漸漸發光時,我靜靜在你背後支持你"的意思
今日同莉傾左一個鐘頭水,之後同莉莉行街街,yoyo XD
我終於肯放下頭髮啦=.=''...嘿,半放!!
塔MTR去荃灣,企左十幾個站
莉超少同我去個邊,我都只係去過幾次
所以行出地鐵無尼頭咁亂行...好彩最後都搵到"千色" =]
哈哈,荃灣個感覺好似葵涌,葵涌種感覺環境又似旺中 =口=....
我諗,最多都只係名店較多....(你地唔好誤會,唔係去搵亞嵩!!!)
原來,呢度都好多bra店...我玩野,差唔多間間都走入去摸下d bra(之前,超驚bra店既我,入去最多得睇同企) 莉莉係旁邊偷笑...
其實,係唔係把尺有問題呢,上次個sales同我講3*a...但好似要d大先岩- -''...死火,我個咩大左= =''?
見d sales走黎,立即急急腳走人!!
原本打算出面間店食麵,點知落大雨播-,-
我今日太心急見莉(又遲到- -)...連電話,遮都冇帶,氣死!!!
咁四周圍行下...5點半,最後決定去Pizza hut食
入到去感覺好好,有d似高級食駛,d 服務生亦好友善...
唔覺唔覺,都好多年冇去Pizza hut食啦,次次食pizza都係叫外賣係屋企食
點左二人套餐,$1**
我:依家先5點幾,會唔會早左少少?
莉:你同我都餓,5點幾d野黎埋都差唔多啦
咁又係播 >o<"
我諗莉叫呢個餐主因可能因有**湯!!(hoho...結果估中了!)
其實,我想食hot pizza的,聽小人講到好慘咁,更令我想試!!...(哈...小人你有打波做運動都肥,我諗係食得太多pizza啦!!)
 
 
四個字左右,d野黎齊,開動~~食野~~~
飲品,湯,pizza連"鑼絲"粉...唔錯唷
兩個死老友,超似情侶食晚餐....甜死我 =]....羨唔羨慕呢...嘩哈哈哈!!!
莉同d湯影相,個鏡頭好明顯連埋我,仲以為我唔知?!!咪傻啦>,<
當pizza黎左,我發現上面塊薄火腿好攪野...食落都幾好味^__^
但塊pizza感覺好似食緊餅乾...
哈...莉又用佢既電功玩野,令個女服務生拎兩次野黎笑兩次...日後你一定好受男仔歡迎!!我要學習!
個櫃係隔離,我注意緊d服務生做咩...我地都發現...wo,倒水個瓶有半大件檸檬浮下浮下
莉仲笑,我地飲緊唔係水,係檸水...
我話:吓,但個檸檬冇攪咩,又冇咋汁出黎?咁都叫檸水...?
佢答:水,入面有檸檬就係檸水!!!
(我笑到肚痛xDDD)
之後....
莉話:個檸檬放左幾耐嫁...你估
我話:唔會唔換呱- -
我心諗:佢地唔係諗檸檬咁樣有消毒作用呱?!!
後黎,話題由隔離黎左班人換了
成班人四個男,一個女...莉咁講
又係喎....最怪係,個女樣....哈,唔駛講都知啦
最後,我有我地食....
當然,我仲留意緊d 服務生同d"檸檬水"....哈哈
我想學莉咁...點知個服務生真係轉身過黎問我咩事...我迫在眉睫,為有亂up一餐叫佢幫我加水!!...真係瘀死啦(笑到我唔停....莉笑完仲問我發生咩事不斷笑)
食飽飽,行左都有三四個所謂既商場,中心
跟住就塔mtr 走人lu...
塔mtr時,死人莉莉又奪了貼玻璃個位...無奈.....
omg...佢仲要講,如果等一陣有個"亞叉"坐個黎...嘿嘿嘿...
開門時...我真係驚到震,上次試過嘛!!...而且莉講d野一向好準!!(六合彩又唔見佢中=,=)
班人好似唔知爭d咩咁...沖呀沖呀...見到"位"黃頭髮,全面胡子既"令仔"亞叔想跑過黎
我心諗:唔好呀~~~唔好呀!!救命呀!
好彩,俾"一家人"坐左...個位"令仔"亞叔無奈地企
yoyoyoyo!!萬歲!!
莉係我耳邊up左一句:其實頭先係有位"亞叉"的!!
我o 曬...答佢:係咩,係邊度,係邊度,見唔到!!
其實,唔係咩歧視問題...事實,我真係好驚"亞叉"...可能因為莉成日提那位吳*輝先生啦...一諗起佢(佢同亞叉個樣好似- -)已經汗了!!
鏡頭番去個"一家人"...見位亞媽細心咁教仔仔數數字,答岩了有粒糖糖...呢d場面的確好溫馨...
最後,吹左一輪水同俾莉笑死左我之後,就番家了
晚上10點睇左[溫布頓網球賽]^__^
天日陪李婉...shit,死火!!! =.=
|