童話小國***花影擇陽
心底交織起 在編寫我日記

隨筆隨之而起
juliachu
暱稱: 朱仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
青春,笑吧
是日聆聽你我心底話....
本分
這個就是我
我的08情人節
每月文章
文章分類
全部 (597)
人生與命運 (53)
生活記事 (73)
自言自語 (14)
吾之分享 (22)
愛與情 (49)
未分類 (386)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 139
今日人氣: 24
累積人氣: 32735
日誌訂閱
2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


荃灣樂遊記 分類: 生活記事

今早,心情超差,因夢見佢兩晚加上又大雨又打雷...所以我知唔可以俾佢go on...實在太恐怖...於是我封左佢...
小人,你估我唔心痛既嗎...還是你有你的生活,我有我的好了
希望你明白MSN上我那句 "當你的理想漸漸發光時,我靜靜在你背後支持你"的意思


今日同莉傾左一個鐘頭水,之後同莉莉行街街,yoyo XD
我終於肯放下頭髮啦=.=''...嘿,半放!!


塔MTR去荃灣,企左十幾個站
莉超少同我去個邊,我都只係去過幾次
所以行出地鐵無尼頭咁亂行...好彩最後都搵到"千色" =]

哈哈,荃灣個感覺好似葵涌,葵涌種感覺環境又似旺中 =口=....

我諗,最多都只係名店較多....(你地唔好誤會,唔係去搵亞嵩!!!)
原來,呢度都好多bra店...我玩野,差唔多間間都走入去摸下d bra(之前,超驚bra店既我,入去最多得睇同企) 莉莉係旁邊偷笑...
其實,係唔係把尺有問題呢,上次個sales同我講3*a...但好似要d大先岩- -''...死火,我個咩大左= =''?
見d sales走黎,立即急急腳走人!!


原本打算出面間店食麵,點知落大雨播-,-
我今日太心急見莉(又遲到- -)...連電話,遮都冇帶,氣死!!!
咁四周圍行下...5點半,最後決定去Pizza hut食
入到去感覺好好,有d似高級食駛,d 服務生亦好友善...
唔覺唔覺,都好多年冇去Pizza hut食啦,次次食pizza都係叫外賣係屋企食
點左二人套餐,$1**
我:依家先5點幾,會唔會早左少少?
莉:你同我都餓,5點幾d野黎埋都差唔多啦
咁又係播 >o<"
我諗莉叫呢個餐主因可能因有**湯!!(hoho...結果估中了!)
其實,我想食hot pizza的,聽小人講到好慘咁,更令我想試!!...(哈...小人你有打波做運動都肥,我諗係食得太多pizza啦!!)

 


四個字左右,d野黎齊,開動~~食野~~~
飲品,湯,pizza連"鑼絲"粉...唔錯唷
兩個死老友,超似情侶食晚餐....甜死我 =]....羨唔羨慕呢...嘩哈哈哈!!!
莉同d湯影相,個鏡頭好明顯連埋我,仲以為我唔知?!!咪傻啦>,<
當pizza黎左,我發現上面塊薄火腿好攪野...食落都幾好味^__^
但塊pizza感覺好似食緊餅乾...
哈...莉又用佢既電功玩野,令個女服務生拎兩次野黎笑兩次...日後你一定好受男仔歡迎!!我要學習!
個櫃係隔離,我注意緊d服務生做咩...我地都發現...wo,倒水個瓶有半大件檸檬浮下浮下
莉仲笑,我地飲緊唔係水,係檸水...
我話:吓,但個檸檬冇攪咩,又冇咋汁出黎?咁都叫檸水...?
佢答:水,入面有檸檬就係檸水!!!
(我笑到肚痛xDDD)
之後....
莉話:個檸檬放左幾耐嫁...你估
我話:唔會唔換呱- -
我心諗:佢地唔係諗檸檬咁樣有消毒作用呱?!!
後黎,話題由隔離黎左班人換了
成班人四個男,一個女...莉咁講
又係喎....最怪係,個女樣....哈,唔駛講都知啦
最後,我有我地食....
當然,我仲留意緊d 服務生同d"檸檬水"....哈哈

我想學莉咁...點知個服務生真係轉身過黎問我咩事...我迫在眉睫,為有亂up一餐叫佢幫我加水!!...真係瘀死啦(笑到我唔停....莉笑完仲問我發生咩事不斷笑)


食飽飽,行左都有三四個所謂既商場,中心
跟住就塔mtr 走人lu...


塔mtr時,死人莉莉又奪了貼玻璃個位...無奈.....
omg...佢仲要講,如果等一陣有個"亞叉"坐個黎...嘿嘿嘿...
開門時...我真係驚到震,上次試過嘛!!...而且莉講d野一向好準!!(六合彩又唔見佢中=,=)
班人好似唔知爭d咩咁...沖呀沖呀...見到"位"黃頭髮,全面胡子既"令仔"亞叔想跑過黎
我心諗:唔好呀~~~唔好呀!!救命呀!
好彩,俾"一家人"坐左...個位"令仔"亞叔無奈地企
yoyoyoyo!!萬歲!!
莉係我耳邊up左一句:其實頭先係有位"亞叉"的!!
我o 曬...答佢:係咩,係邊度,係邊度,見唔到!!
其實,唔係咩歧視問題...事實,我真係好驚"亞叉"...可能因為莉成日提那位吳*輝先生啦...一諗起佢(佢同亞叉個樣好似- -)已經汗了!!
鏡頭番去個"一家人"...見位亞媽細心咁教仔仔數數字,答岩了有粒糖糖...呢d場面的確好溫馨...
最後,吹左一輪水同俾莉笑死左我之後,就番家了

晚上10點睇左[溫布頓網球賽]^__^


天日陪李婉...shit,死火!!! =.=

  






訪客留言 (返回 juliachu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]