今日係day D~第 1 堂就係英文~
唉!仲要係2堂~不過好彩..唔係好悶既姐!!
跟住就maths...個區sir教到好無隱~
then就係P.E啦!!嘩..第1堂P.E就跑9分鐘!!
搞錯呀~跑到死死下!!又無人飲!!慘爆~~咁仲未夠慘呀!!!
最慘係跑跑下...急尿~~真係街仆啦~~<-我無講粗口嫁~
上完之後...就返左屋企lu....點解返屋企既???
係因為我下午要去覆診~我隻腳囉!!之前做左手術呀ma...
咁依家咪定時定後返去囉!!未去之前..係屋企好悶呀~!
又做晒功課~~想搵人傾電話..
但係又驚佢地仲未放食飯~悶死我啦~
如果大家係吃飯既時候~
想 find me 就call me phone la~