julie : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 

 

° _ ︴難道愛一個人是錯的◇↙ 我真的不明白乂

.   
 
 
.我 的 資 料


暱稱: +_墨.魚.丸^#
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
 
2005 年 9 月 7 日  星期三  晴天
   
早退唷~ 開心

今日係day D~第 1 堂就係英文~

唉!仲要係2堂~不過好彩..唔係好悶既姐!!

跟住就maths...個區sir教到好無隱~

then就係P.E啦!!嘩..第1堂P.E就跑9分鐘!!

搞錯呀~跑到死死下!!又無人飲!!慘爆~~咁仲未夠慘呀!!!

最慘係跑跑下...急尿~~真係街仆啦~~<-我無講粗口嫁~

上完之後...就返左屋企lu....點解返屋企既???

係因為我下午要去覆診~我隻腳囉!!之前做左手術呀ma...

咁依家咪定時定後返去囉!!未去之前..係屋企好悶呀~!

又做晒功課~~想搵人傾電話..

但係又驚佢地仲未放食飯~悶死我啦~

如果大家係吃飯既時候~

想 find me 就call me phone la~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 5 日  星期一  晴天
   
惠敏好大吃呀!! 開心

今日7點幾就返左學啦!!

電話無電tim...

唉∼圍有off左佢啦!!

吃飯既時候∼我地有10個人吃呀!!

嘩嘩嘩∼好好味呀d野食∼

食完之後...我無散子俾wo..

得張$1000...唉真係慘∼

無散子俾...咁就梗係cherry幫我啦!!

佢咁好!!點會唔幫wo..

放學lu...本身去練波嫁...

但係又唔見佢地wo..又唔知去邊練∼

等左好內..同埋搵左好內啦!!

咁我地咪走囉!!點知聽kimmy講..話下次唔去∼

俾張咩缺席信俾我wo..唔見佢地又點練wo..點返wo..

都唔知咩學校黎嫁∼∼痴線嫁∼∼

放學我地無野做..就去左新港城行∼∼

手先∼去先咩岩飲野...幾好飲呀..唔錯∼

跟住佢地又話去食野wo...

嘩∼∼好飽wo..仲食...

好彩..之後都無食到!!

我地行呀行!!行到就黎7點...

就返屋企lu...

返到屋企...bobo話見到我係新港城...

仲話..係咁叫我都唔應佢..

我都唔覺有人叫我既!!

可能開心過頭啦!!kaka∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 1 日  星期四  晴天
   
9月1日呀∼

今日8點鐘先起身!!kaka

仲要係細佬叫我起既!!

真係懶訓豬黎嫁!!

之後...同cherry返學!!

返到去..唔知坐邊好!!

見到kimmy佢地坐返之前個位!!

就返返去坐!!hehe!!

無幾內...去左禮堂!!

嘩..悶到嘔呀!!聽埋d廢話!!

聽到都想訓!!

then..又返返去課室!!

搞埋d無聊既野!!咁就放學lu...

放左學之後..得11點幾!!

唔知做乜好!!cherry,娜娜,我3個人等惠敏!!等左佢勁內wo..都唔見佢個班d人..咁咪走囉!!

行行下..唔知想去邊!!

跟住就返左屋企lu...

返到屋企好無聊呀∼只係係到執野!!

下午去左圖書館還書!!再去曼屋企玩!!

都幾開心啦!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 37 | »