julie : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 

 

° _ ︴難道愛一個人是錯的◇↙ 我真的不明白乂

.   
 
 
.我 的 資 料


暱稱: +_墨.魚.丸^#
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
 
2005 年 6 月 28 日  星期二  晴天
   
中文好差呀!! 開心

幾個fd裡面..我d中文係最bad個個呀..點算呀..

都唔知點解佢地咁勁嫁..

有d又話自己無溫書!!

點知又咪係有..呃我地話無溫..其實係想人地知佢無溫..叫埋人唔好溫!!

跟住自己就好高分!!唉..呢d人咁衰嫁!!

唉∼!中文口試唔合格呀..點解好呀..不過好彩中文作文拉返高佢..我作文無離題呀,,

好開心呀..有74!!跟住拉返口試..咁口試就合格啦!!yah∼

is呢..就得76分!!嘩..個李冠宏白痴嫁..94分呀..佢超勁呀!!

黑白照 鄧麗欣

抱抱到了我進睡 獨自就像沒伴隨
背對鏡去抹眼淚 年月逝去
慣了說我太安靜 學習著獨立過程
發覺了也太鎮定 未夠感性

這近照已不再新 面容共我相近
還傻著要 給你苦等

@扮作開心天真知不多 未夠兩歲你竟拋棄我
時日遠去也需要負荷 就算他每天振作靜坐
沒你關心緊張的當初 習慣等某天失去寶座
唯獨這合照看你清楚 證實你曾是家中那個

笑笑說這個宿命   自幸運便沒法停
這次故意更冷靜   沒有反應
看著你我等再等   面容讓我拉近
誰伴我   等到天陰

Repeat @

扮作開心天真知不多 未夠兩歲你竟拋棄我
時日遠去也需要負荷 就算他每天振作靜坐
沒你關心緊張的當初 習慣等某天失去寶座
唯獨這合照看你清楚 證實你曾遞給溫暖我

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 27 日  星期一  雨天
   
無野寫!! 不安

女仔真係好易變心情呀...

包括我在內!!

今日改變左主義..本身諗住同cherry..文靜..阿偉佢地去睇戲..

點知有一種feel叫我唔好去!!

搞到我就無去到!!

唔知係咪心煩??跟年期??

但係我仲咁細個..點會有跟年期既特徵嫁!!

算啦!!仲知今日唔知做乜鬼啦!

可惜他有女朋友

他都不算很有趣
為何我遇見別人都悶極入睡
碰見他 總是自然 談下去
讓人幻想可以後 談下去 結入成伴侶

*可惜他有愛侶 還可怎麼爭取
投契極 得不到世人的允許
常常望著 別人幸福 令我更唏噓
難道世界上美男 全部被捕
漏網的跑到哪裡 男生稍一可取
全已是 某君的夫婿或愛侶
仍然像我的 未嫁的 又愛得起誰
唯一 符合理想的得七歲

他真的有點似我
旁人要是太悶時 安靜地就坐
看見他今夜突然 圍著我
話題像剪不斷地 圍著我
我又怕什麼

Repeat *

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 26 日  星期日  晴天
   
ocean park

kaka..今日去左ocean park呀...

好開心呀...開頭我地去左兒童王國到玩..我地坐火車..

跟住就坐覽車上山玩機動game....阿生佢地無去到兒童王國到玩..佢地就去左排坐覽車...我..cherry..文靜..3個玩兒童王國既火車之後..就走左去阿生到打尖..

我地到左啦!!點知又要幫d人排隊買包包...

好鬼熱嫁!!不過唔緊要啦!!做人為快樂之本呀ma...

食完野之後...我地去左玩海盜船...嘩..好恐怖呀...一上一落...上個下就唔驚!!但係落個下...勁驚呀..嚇到好似個心都jump左出黎呀...patrick佢地仲放開隻手wo...好恐怖呀....我..cherry..文靜..不停咁叫...因為呢個game真係好恐怖呀...

玩完呢樣...patrick問我地想玩咩??我就話過山車...不過有d人驚就話唔去!!點知就分左2組人...一組玩過山車...一組去玩摩天輪...點知得5個人玩過山車...文靜..係都話要同我一起坐...咁唔可以掉低cherry嫁ma...於是我地就叫左阿生過黎陪佢啦!!玩啦!!唔知點解我叫唔出...但我就聽到文靜係咁叫..又拉我條父~我唔敢望呀..我當時都係好驚!!但係我禱告...叫主使我唔好咁驚..點知我真係唔驚..只係雲雲地!!

玩玩之後...我地諗住玩jump樓機嫁!!點知又夠時間去睇海洋劇場...嘩...d海豚同海獅好勁呀...仲有呀..佢地仲識help跌左落水到既人!!一個字講晒(勁勁勁)

4點啦!!原來有d人無睇到海洋劇場個wo...去左排隊..排咩呀??咪就係排滑浪飛船囉!!睇完海洋劇場...我地就跑過去...嘩...好多人呀...最後我地都有玩!!

又係我地3個人一起....我坐頭位..cherry係我後面...kaka文靜係最尾!!我地一出發...文靜就玩水wo...佢整到cherry個背隻濕晒!!!未玩就濕...死啦!!沖落去啦!!好好玩呀...雖然我地全部都濕晒!!但係又覺得好好玩wo..

走lu...返到屋企我梗係洗白白先啦!!我相信我份去ocean park既人都同我一樣..第一時間洗白白!!

 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 37 | »