今日一大早就起左身lu...
跟住11:00就拖地!!!
12:30就返左教會lu...
今日個game都幾好玩!!
蚊e同楊楊今日都有返WO...HAPPY!!
放左之後...本身諗住同CHERRY佢地塔一個站就走嫁MA...
點知佢又拉埋我去睇WO..
好無聊呀...佢只係埋佢得啦!!
搞到我勁無聊....好衰嫁!!!
今日送俾大家既係童話!!
忘了有多久 再沒聽到你
對我說你最愛的故事
我想了很久 我開始慌了
是不是我又做錯了甚麼
*你哭著對我說 童話裡都是騙人的
我不可能是你的王子
也許你不會懂 從你說愛我以後
我的天空星星都亮了*
#我願(要/會)變成童話裡
你愛的那個天使
張開雙手 變成翅膀守護你
你要相信 相信我們會像童話故事裡
幸福和快樂是結局#
REPEAT*###
一起寫我們的結局