| |
|







|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| .訪 客 留 言 |
|
|
| .好 友 名 單 |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 22 日 星期三 |
 | |
| |
|
中史肥左!!  |
 |
中史??算啦!!我最憎既!!
唔合格都唔出奇!!因為我據本就溫唔入腦!!
都唔明邊到打邊到!!
放學係school留到12點幾!!先走!!
因為我仲要考oral...oral都死埋!!
我只係講左唔夠一分鐘!!一定死緊!!
放左之後..我地去左新港城!!
後尾!!去左補習班!!
個詠詩勁衰囉!!成日係到講講講!!
唔怪得我地ymca d人咁憎佢嫁!!
返到黎又無門入!!死...又急尿tim...
好啋...我諗到cherry姐屋企!!
真係多謝cherry姐呀...
如果唔係我一定會懶左出黎!!kaka
| | |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 21 日 星期二 |
 | |
| |
|
勁大雨呀!!  |
 |
唔開心呀...考試一般識炸...
考完之後...又落雨啦!!
今次好大雨呀..又無帶傘~~
好在..kimmy有呀...但係....又要4個人一把!!唉...
文靜好衰呀...係咁推我出去!!
搞到我濕晒∼∼傘左得於無傘!!無用既!!
then!我就跑過去馬鐵站...等cherry...
點知佢又自己跑過黎wo...
落左車仲係咁大雨!!我就同cherry漫步!!
wakaka!!
行行下..睇唔到野wo...
你地估下點解會咁既?? | | |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 20 日 星期一 |
 | |
| |
|
死左啦!!  |
 |
|
今日個english 考試死左啦!!
串字都串錯晒!!搞錯呀!!
死啦!!好驚唔合格呀...
聽日又is考試啦!!
我一直都無聽過書!!依家又要考啦!!
都唔知點算tim嫁!!
主呀!!我希望你能使我盡力去做每一科既考試!!
我會溫習!!但我溫唔入腦!!點算呀???
我答應你..我會比心機考!!多謝你俾一個安靜既環境比我黎考試...阿門!! | | |
|
|
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|