| |
|







|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| .訪 客 留 言 |
|
|
| .好 友 名 單 |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 25 日 星期六 |
 | |
 |
今日真係好天呀!!
多謝主呀!!
早上..去左打波!!唉..無啦啦又整親人wo..
真係對唔住呀!!(有心)
個個李永洋呀...放我飛機!!搞錯呀!!
下午..遲到呀!!搞到我無時間豆兵兵球!
之後崇拜...跟住我地去傳福音!!
真係好玩既姐!!
| | |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 24 日 星期五 |
 | |
| |
|
唉....又話俾我返!!  |
 |
阿媽..又話俾我返大陸...我放4日呀..
會悶死我嫁!!!
今日上午悶死我啦!!諗住今日返大陸嫁ma..
點知又唔俾返!!搞到我6:00起左身!!
悶到嘔啦!!
好彩下午有活動姐..
如果唔係...成日都悶死!!
返完小組之後..KAKA我地成班人都無帶傘!!
得patrick有帶...6個人一把傘!!
成到成身濕晒!!好彩mango後未行過黎!!
多謝主呀!!我地落車個時..無落雨!!
朋友...得閒搵我去打波啦!!
我咩波都打嫁!!kaka..係sport呀..
唔好諗埋d唔應該諗既野呀..
(叫人唔好諗自己又諗..傻左) | | |
|
|
|
 |
| 2005 年 6 月 23 日 星期四 |
 | |
 |
今日係最後一日考啦!!
唔知點解最後個2日考試係特別難嫁!!
好衰嫁!!
今日考完之後..去左wing既會所玩!!
個個志文..勁搞錯!!
係咁俾cherry同yan 玩..kaka
cherry把自己隻腳整入去志文個嘴到..
haha...笑死我地啦!!
後未!!我地又玩大戰!!
勁開心呀...
考完試..就玩多d啦...朋友!!
∼c莉∼k燕∼s雁∼s娜∼q靜∼j莉∼g敏∼c兒∼y兒∼
今日送俾大家既係!!
他都不算很有趣
為何我遇見別人都悶極入睡
碰見他 總是自然 談下去
讓人幻想可以後 談下去 結入成伴侶
*可惜他有愛侶 還可怎麼爭取
投契極 得不到世人的允許
常常望著 別人幸福 令我更唏噓
難道世界上美男 全部被捕
漏網的跑到哪裡 男生稍一可取
全已是 某君的夫婿或愛侶
仍然像我的 未嫁的 又愛得起誰
唯一 符合理想的得七歲
他真的有點似我
旁人要是太悶時 安靜地就坐
看見他今夜突然 圍著我
話題像剪不斷地 圍著我
我又怕什麼
Repeat * | | |
|
|
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 37 | »
|