好耐冇打blog~
今日D堂好快過...真係好
上PHY堂真係有一股想死既感覺!!!!
D人又悶Wor...T.T
超可憐!
條友又唔係教得好=3=
超超超想死T.T
Eng堂好悶..又眼訓=0=
教Poetry....
好易~比我想像中易好多^^
Maths我竟然識呀XD幸福!!!
Bio要同人Share Notes...=3=
我重要依家Sin記得要搵SB拎Notes=3=
Lunch排Drama^^
PTH堂
LMK超好人借書比Anderson
不過好采只係記埋d無聊名~
放學..好忙..好忙..
西瓜波好好睇!!!!!><
好正!!!!!!!!!!
最後又係老師隊Won=3=...
可憐~~~
{!~Finish~!}
|