|
|
|
2010 年 4 月 12 日 星期一
|
|
呢個假期好攰
係咁溫書
真係溫Q死我
第一日Geog
shit啦
MC重唔PK^^?!?!
勁~~~
之後希望果d ok啦...
放學同Am吹水
haha
原來同Am好多睇法都好似
特別係冇左家姐既感覺...真係好似XD
um..隔膜終有一日會冇架!
到時我地再吹過XD
之後等埋Ash
再吹多三個鐘
係咁笑XD
最正係講狗乸XD!!!!!!
真係笑死我XD
士多啤梨XD
正XD
wow
你打黎..
thz你既加油^^
hist硬係覺得唔熟咁
頂咩~~
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2010-04-12 10:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 184 | » |