|
|
|
2010 年 5 月 14 日 星期五
|
|
岩岩同m琪傾電話
ha 笑死 狗到爆
星期一要同zikey講至得XD
今日libs
我是一個33樓差點被腐化的人-口-
之後上堂..過得好快
放學
去e班hea
高興
聽日先至"夾完BAND"黎XD
威死
不過比清潔嬸嬸話太嘈= =
HA 4E真係好好玩-3-
落到去地下
慘ASH
之後BACK HOME
HW...
ENG好難做 慘-口-
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2010-05-15 12:31 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 184 | » |