|
|
|
2010 年 6 月 1 日 星期二
|
|
終於開電腦
強
部腦壞壞地 想點= =?
最近都係溫書溫書溫書....
好攰呀-口-!!
Lunch
頂你咩 我管你?
你唔好去死 膠
\ . / 激氣
放學 haha
好開心
玩呀玩
某一天 好心涼XD
媽媽話 "惡人自有惡報" HA 笑了
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2010-06-01 07:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 184 | » |