十世冇開電腦 果然我能夠清心寡慾 haha 其實係屋企都冇咩做... 但係就係唔想開電腦咁 好開心果日你打比我 ha 係...我好耐冇蒲頭了- - 調左位 悶死 不過得閒無事都有d人吹下水咁 nice 中文堂 wow 得罪你?! 教霍小玉 正 放學 陪Show Show睇醫生 小心身體啦傻仔= = 番到黎 hwhwhwhw 星期日整餅 期待!!! P.s: 聽到句野嘔死我- - P.s( 2 ) : 9號+9泡+9毛講野好狗XD {!~Finish~!}
十世冇開電腦
果然我能夠清心寡慾 haha
其實係屋企都冇咩做...
但係就係唔想開電腦咁
好開心果日你打比我
ha 係...我好耐冇蒲頭了- -
調左位
悶死
不過得閒無事都有d人吹下水咁
nice
中文堂
wow 得罪你?!
教霍小玉
正
放學
陪Show Show睇醫生
小心身體啦傻仔= =
番到黎 hwhwhwhw
星期日整餅 期待!!!
P.s: 聽到句野嘔死我- -
P.s( 2 ) : 9號+9泡+9毛講野好狗XD
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-05-06 09:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]