|
|
|
2010 年 6 月 14 日 星期一
|
|
好攰好攰
List 做緊咩= =?
講完架啦= =?
唉...算啦
補習
咁都比我撞到Ash同Kwan
補呀補
好精神但係又好攰咁
心e果度都係催眠- -
番到黎食飯
睇Percy Jackson ><
Logan Lerman 好靚仔 咩事先~~~
就黎考完試 very gd~
但係sba做都未做 shit啦=3=
唉..努力努力
咁就中五
中五...感覺好大個
舊制既話我早就發哂DIN咁溫書LU-3-
攰攰攰
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2010-06-14 10:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 184 | » |