奶麟呀奶麟 你可知道打blog係要付出幾多既精力呢-3- 今日中文 reading文言文易! gdgd 但係writing似會唔合格-口- 死掉了T.T 泰國呀泰國 等我呀> < 希望Amber去到啦~~~ 但係Zeto你既上海手信一定要比埋我呀-口-!!!!! 唔好諗住可以han番筆呀\ . / 好快樂我既生日將會有好多朋友同我慶祝^^ 有朋友真係好 真係好難想像冇朋友既人點過日子 所以真係多謝你地XD!!!!! {!~Finish~!}
奶麟呀奶麟
你可知道打blog係要付出幾多既精力呢-3-
今日中文
reading文言文易!
gdgd
但係writing似會唔合格-口-
死掉了T.T
泰國呀泰國
等我呀> <
希望Amber去到啦~~~
但係Zeto你既上海手信一定要比埋我呀-口-!!!!!
唔好諗住可以han番筆呀\ . /
好快樂我既生日將會有好多朋友同我慶祝^^
有朋友真係好
真係好難想像冇朋友既人點過日子
所以真係多謝你地XD!!!!!
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-06-11 08:08 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]