難得地開電腦 愈來愈覺電腦真係好鬼無聊 + 哂時間 點算-口-?!?! 我變番原始人- - 最近 眼盲...慘- - 唔識意大利文既意大利人 XD 真係咁都Get 唔到-口-?! 咁真係迫我笑你wor XD cm hing 我咀咒你拎唔到60分or above XD! 五件事 記住 HAHAHA!!! 最近都就係..眼盲眼盲同眼盲= = 慘 真係慘~~ 今日經歷左天堂同地獄~ 慘= = {!~Finish~!}
難得地開電腦
愈來愈覺電腦真係好鬼無聊 + 哂時間
點算-口-?!?! 我變番原始人- -
最近 眼盲...慘- -
唔識意大利文既意大利人 XD
真係咁都Get 唔到-口-?!
咁真係迫我笑你wor XD
cm hing 我咀咒你拎唔到60分or above XD!
五件事 記住 HAHAHA!!!
最近都就係..眼盲眼盲同眼盲= =
慘 真係慘~~
今日經歷左天堂同地獄~ 慘= =
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-05-12 09:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]