岩岩re緊晴晴個cm果時... 打到"拎成人ID Card"果時... 心諗 "真係快..但係點解就黎拎成人ID Card既我都重係咁那膠架呢=口=?" 真係恐怖 唔通我永遠都大唔透-3-? 唉 今日maths 頂咩t.t 唉 重有hist同chis要捱 sosad 加油努力啦 {!~Finish~!}
岩岩re緊晴晴個cm果時...
打到"拎成人ID Card"果時...
心諗 "真係快..但係點解就黎拎成人ID Card既我都重係咁那膠架呢=口=?"
真係恐怖
唔通我永遠都大唔透-3-?
唉 今日maths
頂咩t.t
唉
重有hist同chis要捱
sosad
加油努力啦
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-06-15 02:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]