GEOG 縱剖面唔識畫 坡度唔識計 pk掉= = 另一份卷都係一般啦 聽日考英文 要加油 同mum去粉火 搭車果時見到你 XD!!!!!!!!!!! 正XD 途中浩B見到D車超興奮 咁我就話啦 "呀 點解D男仔咁鐘意車架呢?" MUM: "唔係呀..你細細個都好鐘意車呀巴士呀波呀果D架" 真係慘- - 由細男人到大 咩事= = 加油啦~ {!~Finish~!}
GEOG 縱剖面唔識畫
坡度唔識計
pk掉= =
另一份卷都係一般啦
聽日考英文 要加油
同mum去粉火
搭車果時見到你 XD!!!!!!!!!!!
正XD
途中浩B見到D車超興奮
咁我就話啦
"呀 點解D男仔咁鐘意車架呢?"
MUM: "唔係呀..你細細個都好鐘意車呀巴士呀波呀果D架"
真係慘- -
由細男人到大 咩事= =
加油啦~
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-06-07 02:38 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]