|
|
|
2010 年 7 月 16 日 星期五
|
|
好耐冇打blog
打blog真係有d攰..- -
之前去泰國 爽!
玩降落傘 水底漫步~~ 正正
唉..暑假拜託唔好咁快過T.T
重有好多野未做- -!!
WOW 遲下去睇戲~~
睇史力加同TOY STORY3!
正~ 超級期待^^
其實真係唔想諗咁多...-3-
但係又真係...唉..- -
P.s: 好開心你add我做Qz好友..真的
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2010-07-16 11:33 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 184 | » |