大人就係唔會認錯 "對唔住"真係咁難講? 呢d叫心急? 唔好笑死我啦 好不好 {!~Finish~!}
大人就係唔會認錯
"對唔住"真係咁難講?
呢d叫心急?
唔好笑死我啦 好不好
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-06-25 10:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]