講番前幾日d野先
21/6
同nga出mk
超開心^^
影貼紙相 very gd^^
最衰冇紅外線 如果唔係就有得sd相啦T.T
搭火車
對面有八婆 頂佢\ . /!
之後就BACK HOME LU~
HAPPY DAY!
26/6
同ZIKEY ELLY出MK AGAIN HAHA
唱K 影貼紙相 GD^^
之後去左SHA TIN買GIFT比家姐^^
好靚既小叮噹~~ 家姐好鐘意^^
之後ELLY買電話 頂 果兩條友好串LOR
之後BACK HOME 又一HAPPY DAY XD
今日睇戲---通天奇兵 GDGD 好笑
之後去打羽毛球^^
不過好攰...-3-
真係開心啦今日^^
史力加同toy story3 等我呀> <
{!~Finish~!}