好hea既一日~
原本今日有得睇toy story3...T.T
不過唔緊啦..遲下同表姐去睇~GOOD
琴日係我人生第三次出銅鑼灣..乜料- -
都好采..識行去TIME SQUARE- -
wow 果度超級靚!! 擺左個andy間房既景**
開心到我din ><
重見到Woody good呀!
上page one 冇咩好睇=3=''
之後hea hea下就去9龍塘食飯
個河粉其實冇味- -....
重要35蚊 想點-3-
不過琴日有d眼訓..唔知點解- -
係咁打喊路
之後back home...得閒到我去洗碗= =
簡直瘋狂- -
不過琴日真係幾開心 :p
還有..謝謝你送我放係額頭會發光的東西
{!~Finish~!}