補課.. 第一次同ash一齊番學-口- 感覺都不錯^^ 補呀補... 之後test..都好采..寫到d野咁-3- 之後back home 比ander既不停說服之下.. 去左游水-3- 明明話跑步架嘛..正衰人=3= 之後我 ste +sing ander ben就一齊去游水 ok啦..^^" 不過番到黎就攰攰地咁啦..-3- 聽日又要補課... 重有聽日...唉..聽日-3- haha 同ander傾計真係不錯~ 珠珠好有福 : p {!~Finish~!}
補課..
第一次同ash一齊番學-口-
感覺都不錯^^
補呀補...
之後test..都好采..寫到d野咁-3-
之後back home
比ander既不停說服之下..
去左游水-3-
明明話跑步架嘛..正衰人=3=
之後我 ste +sing ander ben就一齊去游水
ok啦..^^"
不過番到黎就攰攰地咁啦..-3-
聽日又要補課...
重有聽日...唉..聽日-3-
haha 同ander傾計真係不錯~
珠珠好有福 : p
{!~Finish~!}
刊登時間︰2010-07-20 11:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]