唉~
見到你~~
好~~
見唔到你~~~
唉~~~~~~~~
好煩牙~
我今日問左個個F.1拎電話同MSN~~
哈哈~
個個F.1好好玩牙~
今日,
放學之後,
去左新校坐~~~
哼~
有人拎我本日記睇~
嬲死佢牙~~