[*波板糖|日記本 ﹏}}

 迷上{換換愛}*

junk2006
暱稱: junk2006
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sytr
100問哇''
回小記
ENGLISH。CAMP
.
文章分類
全部 (78)
FDz 4EvER (2)
[日常的七趣八樂事''] (44)
_▃戀愛部落﹏↘ (12)
``反思集*__} (7)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
QOOZA [賣廣告的]
迷失。蔚藍 ..MY FORU...
常去論壇** LIFEFUL
{ K aWa部落*]]]
Date* 2007 年 11 月 2 日  星期五  晴天


TopIc ::: 回小記 

今天,,

跟JOY約好了在油塘地鐵站等,,

不幸,,

遲到。

全因學校的那個什麼軍訓營簡介會,,

簡介到4點,,

嘿!

放學囉,,

還說說說,,

說什麼牙,,

口水多過太平洋,,

去吃屎吧`

然後,,

簡介完,,,

回班房,,

還要說一長篇的東西,,

4:16的拉,,

遲硬到了!

最後4:20順利到達小巴等候處,,

等牙等,,

等了很久才有小巴,,

到了地鐵站,,

增值,,

弄掉了別人的報紙,,

還要一對好心情侶幫忙,,

THX`

最後AROUND 4:40分才到達,,

SOR! JOY & CARINA

之後,,

探訪了曾SIR,,白老師,,盧SIR,,YLAM,,吳老師,,羅老師,,李SIR{最後3個是順便的/路過的}.

不知道下次會是何時去的呢..

有點兒懷念。

刊登時間:2007-11-03 07:45 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 junk2006 的日誌)


loveyou95 於 2007-12-11 07:32 PM 發表:
好掛著呀!你點呀?係第二間學校有冇了一D好似我地以前咁鐘意唱歌的朋友呢?
快D打blog la!同上msn!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



藍政藍 於 2007-12-06 09:48 PM 發表:
你個背景...
我睇唔到d字=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yauszeling 於 2007-11-17 02:24 PM 發表:
hi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-3- 於 2007-11-08 08:41 PM 發表:
29號得唔得閒呀
曾sir又話想你地翻來喎....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joy119 於 2007-11-04 03:29 PM 發表:
我都好懷念呀!!希望快啲有下一次喇...我唔會忘記你架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]