| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| HUSH FULL BAND |
分類: 未分類 |
終於都上到LA>...
補返之前去HUSH D相先`~
 

上海•十四行詩
澳門•ON STAGE
吉隆波•Pop Shuvit

澳門BAND•MUSIC BOXX

韓國•CRYING NUT
BASS & GUTAR & VOCAL
 

右邊個個好似谷得超~

MY FAVOURITE KOREA BAND • CRYING NUT

PAUL•黃貫中
仲有好多黎自各地GE BAND隊...不過顧住睇.吾記得影相....MISS左好多隊
同上年比較,今年D燈光同效果都好左好多
而今年我至中2 GE BAND有兩隊
韓國•CRYING NUT同澳門•MUSIC BOXX
希望下年可以見返佢地LA~
十卜十卜
|
| 發表時間:2008-09-24 03:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
flyair 於 2008-09-24 04:07 PM 發表:
嘩好多相a!!
|
|