| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
| 2010-02-22 |
分類: 未分類 |
呢個假...過得吾多好呢
但係亦都因為某D事...我學識左要點樣待人處事
事情解決左...但畢竟...玻璃裂左就係裂...始終都有條痕
感覺都係怪怪的]
凍凍凍GE天氣...好討厭呢
連琴都無練...比左個機會自己偷懶
所以差吾多日日都係屋企...
狂食狂訓@ @...應該肥吾少掛- -
再吾係就同+姐D FD打麻雀...$事少...因為嬴我都吾收...輸都係輸少少
開心GE都係過程...
仲有...
我第一次GE糯米糍都算成功...不過粉味好重呢
好似吾多好食...個賣相就= =
不過...

我第一次整CAKE失敗了...
好彩無+咩裝飾...吾係都吾知點
下次同+姐再黎過...我信應該得GE
呢個假期...功課未做過呢...面試D野都未準備
都係到時先算LA
|
| 發表時間:2010-02-22 01:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ehud 於 2010-02-25 09:45 PM 發表:
열(閱)
|
|