| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 籃球賽 |
分類: 未分類 |
今日到我地班比賽籃球...
因為要去地理室開會
所以遲左去幫佢地+油
在第三節終於趕上去幫佢地+油~
句 "大奶揾你" 好GOOD A
每叫一次5班好似受到影響甘
超驚到時經過佢地班會被釘垃圾...HAHA~
叫到聲都沙埋...
今日叫到甘樣....真係容顏盡失...
成班女\仔都沒叫到好似我甘- -
不如頒個最佳啦啦隊奬比我LA>...HAHA>....
不過見佢地甘努力....
沙聲都值得GE
6個人打40分鐘...
人地班= =
雖然32:68輸左成30幾分
但係...見到佢地好努力~
+埋我地大半班GE女仔聲
HAHA....好團結
開學甘耐...終於都FEEL到LA~
對於我地班黎講....
你地都已經贏左~~~
P
S: I PROUD OF U!!1
|
| 發表時間:2008-11-22 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|